۹ پرونده قتل در استان کرمان در پویش‌های ستاد صبر منجر به سازش شد

فت فتو/کرمان معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت: با هدف ترویج فرهنگ صبر( صلح و سازش، بخشایش، رضایت) از ابتدای امسال تاکنون سه پویش برگزار و در مجموع این پویش ها ۹ پرونده قتل منجر به سازش شده است. مهدی تقی زاده امروز ۲۲ اسفندماه در حاشیه نشست خبری رئیس کل دادگستری استان کرمان […]

فت فتو/کرمان معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت: با هدف ترویج فرهنگ صبر( صلح و سازش، بخشایش، رضایت) از ابتدای امسال تاکنون سه پویش برگزار و در مجموع این پویش ها ۹ پرونده قتل منجر به سازش شده است.

مهدی تقی زاده امروز ۲۲ اسفندماه در حاشیه نشست خبری رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: از سوی ستاد ملی صبر و به صورت کشوری سه پویش در سال ۱۴۰۱ برگزار شده که اولین پویش «به حرمت امام علی می بخشم» و به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام و در ماه مبارک رمضان، فروردین و اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی افزود: در این پویش چهار فقره پرونده قتل به سازش ختم و ۹۶ نفر زندانی آزاد شد، ۴۹۳ فقره پرونده در شعبه ویژه زندان به سازش و مصالحه ختم و ۹۸۳۸ فقره پرونده هم در شوراهای حل اختلاف سراسر استان به سازش و مصالحه انجامید.

معاون توسعه حل اختلاف استان بیان کرد: دومین پویش «به عشق امام حسین علیه السلام میبخشم» و به مناسبت ایام شهادت امام حسین و یاران باوفایش و در ماه های محرم و صفر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این پویش نیز دو فقره پرونده قتل سازش و ۱۲۰ نفر زندانی آزاد شد، ۴۹۳ فقره پرونده در شعبه ویژه زندان به سازش و مصالحه ختم و ۱۲١۵۹ فقره پرونده در شورای حل اختلاف سراسر استان به سازش و مصالحه انجامید.

تقی زاده ادامه داد: سومین پویش به پیشنهاد دادگستری کل استان کرمان و به همت ستاد ملی صبر کشور و ستاد ترویج مکتب حاج قاسم با عنوان «به احترام حاج قاسم میبخشم» و به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در دی ماه برگزار و رونمایی از پوستر و آغاز طرح پویش همزمان با سفر رئیس محترم قوه قضائیه و همچنین رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور آغاز شد.

وی در پایان گفت: در پویش به احترام حاج قاسم میبخشم تعداد سه فقره پرونده قتل سازش و ۶۸ نفر زندانی آزاد شد، ۱۹۹ فقره پرونده در شعبه ویژه زندان به سازش و مصالحه ختم و ۶۲۱۳ فقره پرونده در شورای حل اختلاف سراسر استان به سازش و مصالحه انجامید.

انتهای پیام




۹ پرونده قتل در استان کرمان در پویش‌های ستاد صبر منجر به سازش شد

منبع: ایـسنا
? ۹ پرونده قتل در استان کرمان در پویش‌های ستاد صبر منجر به سازش شد