۹ هزار نفر نیروی پلیس راه های استان کرمان را کنترل می کنند

کرمان_ رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:با اجرای طرح ترافیکی نوروز۱۴۰۳ بیش از ۹ هزارنفر نیروی پلیس در محورهای استان کرمان به کارگرفته می شوند. به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ رضایی، صبح یکشنبه در آئین رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ استان کرمان گفت: برای ارتقا ایمنی سفرهای نوروزی بیش از ۹ هزار نیرو در قالب […]

کرمان_ رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:با اجرای طرح ترافیکی نوروز۱۴۰۳ بیش از ۹ هزارنفر نیروی پلیس در محورهای استان کرمان به کارگرفته می شوند.

به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ رضایی، صبح یکشنبه در آئین رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ استان کرمان گفت: برای ارتقا ایمنی سفرهای نوروزی بیش از ۹ هزار نیرو در قالب ۲ هزار و ۹۰۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح راه‌های استان به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند تا انشا الله بتوانیم با تلاش تمامی دستگاه‌های خدماتی، نوروزی بدون حادثه داشته باشیم.

وی افزود: ما موظف هستیم شرایط خوبی را برای مردم فراهم کنیم که در این راستا خط قرمزهایی داریم که بدون اغماض اعمال قانون خواهیم کرد و با افرادی که می‌خواهند با جان مردم بازی کنند به جد برخورد می‌شود.

سرهنگ رضایی، با اشاره به اینکه برابر تحلیل‌های صورت گرفته در ایام نوروز قبل بیشتر حوادث در روزهای آغازین طرح در شروع سفرها و در روزهای پایانی و مسیر برگشت بوده است، گفت: بالغ بر ۸۰ درصد مردم نکات را رعایت می‌کنند و فقط تعدادی کمی هستند که آرامش مردم را از لحاظ امنیت بر هم می‌زنند.

وی از هم استانی‌ها و بانوان فرهنگ یار ترافیک و همیاران پلیس به خصوص رانندگان خواست به توصیه‌های پلیسی و همچنین به آموزش و هشدار به دیگر رانندگان توجه کنند تا بتوانیم با کمک یکدیگر سوانح را کاهش دهیم.

کد خبر ۶۰۵۱۳۲۰




۹ هزار نفر نیروی پلیس راه های استان کرمان را کنترل می کنند

منبع: مــهر
? ۹ هزار نفر نیروی پلیس راه های استان کرمان را کنترل می کنند