۹ دی ماه مسیر تاریخ انقلاب اسلامی را با دیگر عوض کرد

سرهنگ احمد قربانی، در جمع مردم ولایت مدار شهرستان زرند در مسجد جامع این شهر گفت : یوم الله ۹ دی ماه مسیر تاریخ انقلاب اسلامی را با دیگر عوض کرد و در این روز انقلاب دیگری در کشور رقم خورد. به گزارش نذیر کرماناز زرند:همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ یوم الله ۹ دی […]

سرهنگ احمد قربانی، در جمع مردم ولایت مدار شهرستان زرند در مسجد جامع این شهر گفت : یوم الله ۹ دی ماه مسیر تاریخ انقلاب اسلامی را با دیگر عوض کرد و در این روز انقلاب دیگری در کشور رقم خورد.

به گزارش نذیر کرماناز زرند:همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ یوم الله ۹ دی با حضور پر شور مردم ولایت مدار، مسؤولین دانشجویان و دانش آموزان در مسجد جامع شهر زرند برگزار شد.
در این مراسم، سرهنگ احمد قربانی معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان ضمن گرامیداشت یادوخاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شهدای والامقام ایران اسلامی وشهدای مظلو وبی دفاع غزه وفلسطین بیان کرد: یوم الله ۹ دی ماه مسیر تاریخ انقلاب اسلامی را با دیگر عوض کرد و در این روز انقلاب دیگری در کشور رقم خورد وهنوز عده‌ای هستند که فتنه‌ای در کار نبوده است
وی تاکید کرد: بعد از گذشت ۱۰ سال از فتنه ۸۸، دشمنان داغ بزرگی بر دل مردم ما گذاشتند و آنهم شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی بود.
قربانی افزود: ما بعد از شهادت سردار هراسی نداریم چرا که امام ما فرمود بکشید ما را، ملت ما بیدارتر میشود، و رهبر انقلاب فرمودند شهادت حاج قاسم به همگان نشان داد انقلاب ما زنده است.
معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان ضمن اشاره به حضور میلیونی و تاریخی در مراسم تشییع سردار دل‌ها عنوان کرد: یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های سردار سلیمانی بصیرت ایشان است، آنجا که در وصیت نامه خود یکی از شئونات عاقبت بخیری را پیروی از رهبر انقلاب دانستند.
قربانی شهید حاج قاسم سلیمانی را از وابستگی به جناح و حزب سیاسی مبرا خواند و گفت: وصیت سردار دل‌ها یک منشور و نقشه راه است، دشمنان به فرموده مقام معظم رهبری در صدد تسخیر اذهان جوانان هستند و با یک جنگ ترکیبی مواجیهم لذا باید سبک زندگی حاج قاسم را در زندگی خود و مسئولین نهادینه کنیم.
معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان ضمن اشاره به عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: ۹۰ روز است که حماس قدرت خود را به جهان نشان داد، استیصال و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد هستیم، حمله‌ای کاملا فلسطینی و از دل حماس که این‌ها مرهون خونی است که در رگ‌های مقاومت از خون حاج قاسم تزریق شده است.
قربانی با اشاره به انتخابات اسفندماه خاطر نشان کرد: انتخابات اسفندماه یکی از مهم‌ترین انتخابات هاست و امتحانی برای ملت ایران لذا همه‌ی شما مردم فهیم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم وازطرفی انتخابات مجلس خبرگان رهبری که مهمتر است وامروز برخی احساس تکلیف کردند وقصد ورود به این صحنه را دارند. مواظب باشیم این افراد همان کسانی هستندکه چندین سال کشور را درگیر برجام وتوافق کردن، اما نتیجه نگرفتند وهیچ چیز عاید این کشور ونظام مردم نشد.
وی در پایان ضمن اشاره به دستاورد‌های دولت مردمی و جهادی گفت: تلاش‌های پیگیرانه و مجدانه مسئولان اجرایی بر کسی پوشیده نیست، مشکلات اقتصادی که طی سال‌های اخیر بوجود آمده با یکی دو سال قابل حل نیست و باید به صورت ریشه‌ای حل شود، آینده روشن و درخشانی در انتظار کشور عزیز ماست، ما نزدیک به قله هستیم برای رسیدن به قله باید تلاش کنیم آینده‌ی روشنی در انتظار ملت ماست.
                                                                                                      خبرنگار:خانم زراعی




۹ دی ماه مسیر تاریخ انقلاب اسلامی را با دیگر عوض کرد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? ۹ دی ماه مسیر تاریخ انقلاب اسلامی را با دیگر عوض کرد