۹ تن مرغ بین نیازمندان رودبار جنوب توزیع شد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه رودبار جنوب از توزیع ۹ تن مرغ منجمد بین اقشار آسیب‌پذیر شهرهمزمان با عید سعید فطر در این شهرستان خبر داد. اسلام حاجب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان کرد: با استعانت از خداوند متعال و قبولی طاعات و عبادات، به‌مناسبت عید سعید فطر به همت بسیج سازندگی ناحیه رودبار […]

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه رودبار جنوب از توزیع ۹ تن مرغ منجمد بین اقشار آسیب‌پذیر شهرهمزمان با عید سعید فطر در این شهرستان خبر داد.

اسلام حاجب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان کرد: با استعانت از خداوند متعال و قبولی طاعات و عبادات، به‌مناسبت عید سعید فطر به همت بسیج سازندگی ناحیه رودبار و خیرین نه تن مرغ منجمد بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شد.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب اظهار کرد: توزیع این تعداد مرغ در راستای طرح مواسات و همدلی برای کمک به هم نوع انجام شد. 
 
وی ادامه داد: ۹ تن مرغ به ارزش ریالی هفت میلیارد ریال هدفگذاری شده است، سپاه پاسداران به عنوان یک خدمتگذار همیشه و در همه شرایط در کنار مردم خواهد بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با اشاره به خدمت رسانی به مردم تاکید کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه تا برطرف شدن نیاز خانوارها ادامه دارد و سپاه خدمت به مردم را برای به‌عنوان یک توفیق می‌داند.
 
این شهرستان در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده و حدود ۱۲۹ هزار نفر جمعیت دارد.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




۹ تن مرغ بین نیازمندان رودبار جنوب توزیع شد

منبع:آرمـان
? ۹ تن مرغ بین نیازمندان رودبار جنوب توزیع شد