۹۹ بسته معیشتی در مناطق صعب‌العبور شرق کرمان توزیع شد

فرمانده یگان ویژه عملیاتی شرق کرمان گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۹۹ بسته موادغذایی معیشتی در مناطق صعب‌العبور و محروم شرق استان اجرا شد. ناصر جهان‌تیغ در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» صبح امروز از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه توسط این یگان در مناطق محروم و صعب‌العبور شرق خبرداد و گفت: بیش […]

فرمانده یگان ویژه عملیاتی شرق کرمان گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۹۹ بسته موادغذایی معیشتی در مناطق صعب‌العبور و محروم شرق استان اجرا شد.

ناصر جهان‌تیغ در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» صبح امروز از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه توسط این یگان در مناطق محروم و صعب‌العبور شرق خبرداد و گفت: بیش از ۹۰ بسته موادغذایی معیشتی در مناطق صعب‌العبور و محروم شرق استان به همت جهادگران این یگان توزیع می شود.‌

فرمانده یگان ویژه عملیاتی سردارشهید سبزعلی محمدآبادی شرق کرمان ارزش این اقلام را یک میلیارد و۲۰۰میلیون  ریال دانست و  افزود: در این رزمایش علاوه بر بسته های معیشتی،  تعدادی لوازم زندگی شامل پتو، پیک نیک، ظروف خانگی در بین نیازمندان شرق اهداء خواهد شد.

وی ضمن ابراز امیدواری خاطر نشان کرد: یگان ویژه عملیاتی سردارشهید سبزعلی محمدآبادی شرق کرمان در همه عرصه‌ها در کنار مردم حضور دارد، خدمت به مردم یک امر مهم و وظیفه این یگان است.

انتهای خبر/ برجی




۹۹ بسته معیشتی در مناطق صعب‌العبور شرق کرمان توزیع شد

منبع:آرمـان
? ۹۹ بسته معیشتی در مناطق صعب‌العبور شرق کرمان توزیع شد