۹۰ درصد اراضی کشاورزی و مسکونی فاریاب فاقد سند است

فت فتو/کرمان امام جمعه فاریاب با انتقاد از محرومیتی که با عدم راه اندازی ادارات در فاریاب بعد از چندین سال شهرستان شدن دامنگیر مردم است، گفت: ۹۰ درصد اراضی کشاورزی و مسکونی فاقد سند است. حجت الاسلام عباس گروهی عصر امروز ۹ شهریور ماه در جلسه شواری اداری شهرستان فاریاب که با حضور معاون […]

فت فتو/کرمان امام جمعه فاریاب با انتقاد از محرومیتی که با عدم راه اندازی ادارات در فاریاب بعد از چندین سال شهرستان شدن دامنگیر مردم است، گفت: ۹۰ درصد اراضی کشاورزی و مسکونی فاقد سند است.

حجت الاسلام عباس گروهی عصر امروز ۹ شهریور ماه در جلسه شواری اداری شهرستان فاریاب که با حضور معاون استاندار کرمان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های کشاورزی اظهار کرد: این شهرستان علی رغم اینکه در تولیدات کشاورزی منحصر به فرد است اما عاید کشاورزان فقط بدهکاری است که بخشی به نوع نظارت مسئولان و عدم همکاری مردم بستگی دارد و با وجود این همه تولیدات نباید فقر معنایی داشته باشد.

وی با ابراز تاسف از کشت های سنتی و مصرف بی رویه از منابع آب های زیرزمینی اظهار کرد: مشکل این است که استفاده‌ مردم از کشت های نوین بستگی به دریافت تسهیلات دارد که متاسفانه ۹۰ درصد اراضی جزو منابع ملی هستند و اگر مردم سند داشته باشند بسیاری از مشکلات در بخش کشاورزی حل خواهند شد.

گروهی عدم وجود وثیقه را در تخصیص اعتبارات از مطالبات مردم عنوان‌ کرد و افزود: اراضی کشاورزی و  منازل مسکونی فاقد سند هستند که قلع و قمع آنها تبعات خاص اجتماعی دارد و نتیجه همه جلسات و پیگیری  ها باید به گشایشی در اسناد اراضی ختم شود.

امام جمعه فاریاب از عدم راه اندازی ادارات در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: با استمرار خدمات به مردم و رفع مشکلات که تبیین تفکرات شهیدان دولت است نباید شاهد فقر باشیم و  انتظار مردم توجه به تامین زیرساخت های توسعه ای است.

وی از عدم وجود بیمارستان در این شهرستان‌ انتقاد کرد و افزود: مشکلات آب، راه و… بجای خود، اما عدم وجود بیمارستان در این شهرستان جای تامل است.

انتهای پیام




۹۰ درصد اراضی کشاورزی و مسکونی فاریاب فاقد سند است

منبع: ایـسنا
? ۹۰ درصد اراضی کشاورزی و مسکونی فاریاب فاقد سند است