۹۰درصد شرکت‌های تعاونی مسکن استان کرمان واحد‌های مسکونی را به‌موقع تحویل دادند

مدیرکل تعاون استان کرمان گفت: ۹۰درصد شرکت‌های تعاونی مسکن استان کرمان هیچ مشکلی نداشتند و واحد‌های مسکونی را به‌موقع ساختند و تحویل دادند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، مجتبی مصباح صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و […]

مدیرکل تعاون استان کرمان گفت: ۹۰درصد شرکت‌های تعاونی مسکن استان کرمان هیچ مشکلی نداشتند و واحد‌های مسکونی را به‌موقع ساختند و تحویل دادند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، مجتبی مصباح صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و همچنین آغاز هفته تعاون اظهار داشت: بخش تعاون نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد اما متأسفانه این اتفاق نیفتاده است در حالی که سایر کشورها از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کردند.

وی با بیان اینکه جریان هدفمندی با معرفی چند تعاونی محدود مشکل‌دار سعی می‌کند این ظرفیت را خدشه‌دار کند، گفت: تعاونی‌ها گره‌گشای بسیاری از مشکلات هستند و فقط در بخش مسکن در این سال‌ها چندین هزار واحد مسکونی توسط شرکت‌های تعاونی مسکن احداث شده است که اگر این ظرفیت نبود، اتفاقی به این بزرگی نمی‌افتاد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با یادآوری اینکه در تعاونی‌ها در واقع خود مردم مشارکت می‌کنند که یک اصل قرآنی و مورد تأکید دین اسلام است، افزود: در استان کرمان ۵ هزار و ۳۷۹ شرکت تعاونی فعال داریم که برای ۶۳ هزار و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار میلیارد تومان، مجموع سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها است، ادامه داد: بیشتر شرکت‌های تعاونی استان کرمان در حوزه کشاورزی فعال هستند و شهرستان‌های کرمان، جیرفت، بافت و شهربابک به‌ترتیب بیشترین شرکت‌تعاونی‌ها را دارند.

مصباح با اشاره به اینکه در یک‌سال گذشته ۱۱۷ تعاونی جدید در استان کرمان با سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده است، گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر استان کرمان هرساله برگزار و شش تعاونی برتر استان معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت تعاونی مسکن مس که از کارکنان شرکت مس تشکیل شده است در هفته تعاون ۱۴۶ واحد مسکونی ساخته است که در هفته تعاون افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کمک ‌بسیج سازندگی به دولت برای تحقق ساخت ۴میلیون مسکن در کشور
حسینی: اگر سالانه ۵۰۰هزار واحد مسکونی ساخته شده بود مشکلی در مسکن کشور نداشتیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تصریح به اینکه بخشی از دلایل عدم موفقیت شرکت‌های تعاونی، دولتی بودن برخی حمایت‌ها بوده که رقابت را از بخش تعاون گرفته است، اضافه کرد: سال گذشته ۱۲۲ درصد تعهد اشتغال استان کرمان اجرایی شده است و امسال نیز تلاش می‌شود که تعهد اشتغال محقق شود.

وی راجع به عملکرد شرکت‌های تعاونی مسکن استان کرمان گفت: ۹۰ درصد این تعاونی‌ها هیچ مشکلی نداشتند و واحد‌های مسکونی را به‌موقع ساختند و تحویل دادند.

انتهای پیام/۵۱۱/+




۹۰درصد شرکت‌های تعاونی مسکن استان کرمان واحد‌های مسکونی را به‌موقع تحویل دادند

منبع: تسنــیم
? ۹۰درصد شرکت‌های تعاونی مسکن استان کرمان واحد‌های مسکونی را به‌موقع تحویل دادند