۸ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان پذیرش شد

کرمان -فت فتو – معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: ۸ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر در ۲۴ ساعت گذشته در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان غلامرضا نخعی […]

کرمان -فت فتو – معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: ۸ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر در ۲۴ ساعت گذشته در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان غلامرضا نخعی پور افزود: در ۲۴ گذشته ۲ هزار و ۳۵۰ خانوار شامل ۸ هزار و ۴۹۳ نفر و معادل ۲۲ هزار و ۹۲۵ نفرروز در ستادهای فرهنگیان استان پذیرش شده اند. 

وی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همه مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون ۱۰ هزار و ۵۵۳ خانوار شامل ۳۸ هزار و ۳ نفر و معادل ۱۰۲ هزار و ۶۰۶ نفرروز در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان کرمان اسکان یافته اند که این میزان نسب به مدت مشابه در سال ۹۸، ۱۹ درصد کاهش داشته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: بیشترین آمار اسکان در شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان های کرمان، سیرجان و راور بوده است.




۸ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان پذیرش شد

منبع: ایرنـا
? ۸ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان پذیرش شد