۸ روستای جازموریان از آب شرب آشامیدنی بهره‌مند شدند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در پنجمین روز هفته بسیج طرح آبرسانی به هشت روستای جازموریان افتتاح شد در این طرح بیش از یک‌هزار خانوار به تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ نفر از آب شرب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛  در پنجمین روز از هفته بسیج مجتمع آبرسانی […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در پنجمین روز هفته بسیج طرح آبرسانی به هشت روستای جازموریان افتتاح شد در این طرح بیش از یک‌هزار خانوار به تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ نفر از آب شرب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛  در پنجمین روز از هفته بسیج مجتمع آبرسانی الله‌آباد جازموریان با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان، اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح این طرح در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: مجتمع آبرسانی الله‌آباد شامل هشت روستای جازموریان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام سپاه در پنجمین روز از هفته بسیج افتتاح شد.
 
وی ادامه داد: در این طرح آبرسانی بیش از هزار خانوار به تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ نفر از آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
 
سردار نظری خاطر نشان کرد: تا پایان سال عمده اقدامات موثر در خصوص انتقال آب سالم و پایدار و همچنین ساخت مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ را با توجه به فرصت مناسب هوا انجام خواهیم داد و در سال ۱۴۰۳ تمام تعهدات خود در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان رودبار جنوب را به انجام می‌رسانیم.
 
گفتنی است خط انتقال آبرسانی این مجتمع به طول ۲۷ کیلومتر و شامل حفر یک حلقه چاه به طول ۱۲۰ متر است.
 
سردار نظری در سفر یکروزه خود به شهرستان جازموریان از طرح ساخت ۴۲ واحد مسکن محرومین در روستای ریگ‌آباد نازدشت که توسط جهادگران بسیجی سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در حال اجراست بازدید کرد.
 
انتهای خبر/پورحیدر
 
 




۸ روستای جازموریان از آب شرب آشامیدنی بهره‌مند شدند

منبع:آرمـان
? ۸ روستای جازموریان از آب شرب آشامیدنی بهره‌مند شدند