۸ بیمار مبتلا به کرونا در کرمان جان باختند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را هشت نفر بیان کرد. به گزارش فت فتو، سعید صحبتی بعدازظهر دوشنبه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ به خبرنگاران اظهار […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را هشت نفر بیان کرد.

به گزارش فت فتو، سعید صحبتی بعدازظهر دوشنبه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ به خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲۸۲ مورد قطعی در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۴۲ هزار و ۱۲۷ نفر اعلام کرد و افزود: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ مورد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را هشت نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد پنج نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

وی سن فوتی‌ها را بین ۵۳ تا ۸۷ سال اعلام کرد و ادامه داد: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان کرمان به ۴ هزار و ۹۳۹ نفر رسیده است.

صحبتی عنوان کرد: تاکنون یک میلیون و ۹۷۷ هزار و ۱۳۱ نفر نوبت اول واکسن و یک میلیون و ۳۵۶ هزار و ۲۷۹ نفر هم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کد خبر ۵۳۴۶۹۶۶




۸ بیمار مبتلا به کرونا در کرمان جان باختند

منبع:مــهر
? ۸ بیمار مبتلا به کرونا در کرمان جان باختند