۸۵ هزار دانش آموز کرمانی در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ شرکت می کنند

کرمان- رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از ۸۵ هزار دانش آموز استان کرمان در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ شرکت می کنند. به گزارش نذیر کرمان، منصور شیخ پور شامگاه شنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در امتحانات […]

کرمان- رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از ۸۵ هزار دانش آموز استان کرمان در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ شرکت می کنند.

به گزارش نذیر کرمان، منصور شیخ پور شامگاه شنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ تعداد ۲۳ هزار و ۵۲۳ دانش آموز پایه دهم شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این امتحانات ۲۳ هزار و ۵۴۶ دانش آموز پایه یازدهم و ۲۳ هزار و ۴۵۵ دانش آموز پایه دوازدهم نیز از شرکت کنندگان امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ خواهند بود.

شیخ پور ادامه داد: به علاوه ۱۵ هزار داوطلب آزاد و متقاضیان ترمیم، در مجموع ۸۵ هزار و ۵۲۴ نفر در ۲۵۰ حوزه امتحانی خرداد ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند.

رییس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در راستای برگزاری این امتحانات، ۳۴ عنوان درسی در رشته علوم انسانی و ۳۰ عنوان درسی برای رشته تجربی تعریف شده است.

وی گفت: همچنین ۳۲ عنوان درسی برای رشته ریاضی و ۳۴ عنوان درسی برای رشته معارف در قالب امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ گنجانده شده است.

شیخ پور خاطرنشان کرد: پیگیر تامین اعتبار لازم جهت تامین نیروی انسانی و ملزومات مورد نیاز برای اجرا و برگزاری امتحانات نهایی هستیم.

یادآور می‌شود: دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۲ با حضور استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

کد خبر ۵۹۶۲۴۳۷




۸۵ هزار دانش آموز کرمانی در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ شرکت می کنند

منبع: مــهر
? ۸۵ هزار دانش آموز کرمانی در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ شرکت می کنند