۸۵ درصد مردم شرق کرمان واکسن کرونا تزریق کرده اند

بم – رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از تزریق واکسن کرونا به ۸۵ درصد افراد مشمول واکسیناسیون خبر داد. مازیار اویسی کرونا-تزریق-کرده-اند”>در گفتگو با مهر از شیوع کرونا امیکرون در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: متأسفانه آمار مراجعه‌های سرپایی و بستری در بیمارستان‌های شرق استان در حال افزایش است و این روند در […]

بم – رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم از تزریق واکسن کرونا به ۸۵ درصد افراد مشمول واکسیناسیون خبر داد.

مازیار اویسی کرونا-تزریق-کرده-اند”>در گفتگو با مهر از شیوع کرونا امیکرون در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: متأسفانه آمار مراجعه‌های سرپایی و بستری در بیمارستان‌های شرق استان در حال افزایش است و این روند در صورت ادامه نگران کننده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین موانعی که می‌توان برای شیوع این بیماری در نظر گرفت واکسیناسیون است اما روند استقبال مردم از طرح مطلوب نیست و از متوسط کشوری پایین‌تر هستیم و این مساله نگران کننده است به طوری که فقط ۸۵ درصد از مردم واکسن دریافت کرده‌اند. و فقط ۲۳ درصد از این افراد دوز سوم را تزریق کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در صورت ادامه تعلل در تزریق واکسن به زودی شاهد گسترش بیماری خواهیم بود، مردم باید بدانند افرادی که دوز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند عوارض بسیار کمتری دارند.

اویسی با اشاره به پراکندگی جمعیت در شرق کرمان بیان کرد: برای اینکه تمام مردم تحت پوشش قرار گیرند تیم‌های سیار به مناطق عشایری و روستایی دور افتاده ارسال می‌شوند.

وی همچنین از کاهش شدید و چشمگیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستانهای شرق استان خبر داد و گفت: میزان سرایت امیکرون بسیار بالاست و عدم استفاده از ماسک وضعیت را بحرانی می‌کند.

کد خبر ۵۴۱۹۱۳۴




۸۵ درصد مردم شرق کرمان واکسن کرونا تزریق کرده اند

منبع: مــهر
? ۸۵ درصد مردم شرق کرمان واکسن کرونا تزریق کرده اند