۸۵۰ بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب در سپاه‌ثارالله گفت: در آستانه شب یلدا ۸۵۰ بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان فاریاب توزیع شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از فاریاب خبر؛ محمود بهبودی از توزیع بیش از۸۵۰ بسته کمک معیشتی سپاه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان به نام بسته‌های یلدایی در بین نیازمندان […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب در سپاه‌ثارالله گفت: در آستانه شب یلدا ۸۵۰ بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان فاریاب توزیع شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از فاریاب خبر؛ محمود بهبودی از توزیع بیش از۸۵۰ بسته کمک معیشتی سپاه به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان به نام بسته‌های یلدایی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: در آستانه شب یلدا به لطف خداوند متعال توانستیم در راستای کمک‌های مؤمنانه سپاه و بسیج با کمک فرمانداری، دفتر امام جمعه، گروه جهادی شهید بشنام و گروه جهادی شهید عطا‌ءالله تاجیک تعداد ۸۵۰ بسته شب یلدایی که شامل میوه و آجیل است و همچنین ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بود را تدارک ببینیم.

 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب بیان کرد: این بسته‌ها توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با حفظ شأن و کرامت انسانی بین خانوارهای کم‌برخوردار و بی‌بضاعت توزیع شد.
 
بهبودی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها خود را خدمتگزار مردم به ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار و کم‌بضاعت می‌داند و تلاش دارد تا با تقدیم این بسته‌های معیشتی در کنار خانواده‌ها در شب یلدا نقش خود را ایفا کند و مهر لبخند را بر لب خانواده‌ها بزند.

انتهای خبر/م.پ 




۸۵۰ بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع شد

منبع:آرمـان
? ۸۵۰ بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع شد