۸۱۰ مددجوی کمیته امداد در سیل اخیر دچار خسارت شده اند

کرمان – مدیرکل کمیته امدادکرمان با اشاره به بروز سیلاب در مناطق محروم جنوب کرمان گفت: متاسفانه ۸۱۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سیل دچار خسارت شده اند. یحیی صادقی در گفتگو با مهر اظهارداشت: متأسفانه سیلاب در مناطقی جاری شده است که جزو مناطق محروم استان کرمان محسوب می‌شود و تعداد قابل توجهی […]

کرمان – مدیرکل کمیته امدادکرمان با اشاره به بروز سیلاب در مناطق محروم جنوب کرمان گفت: متاسفانه ۸۱۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در سیل دچار خسارت شده اند.

یحیی صادقی در گفتگو با مهر اظهارداشت: متأسفانه سیلاب در مناطقی جاری شده است که جزو مناطق محروم استان کرمان محسوب می‌شود و تعداد قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد در این مناطق ساکن هستند.

وی از آبگرفتگی خانه‌ها و خسارات به وسایل خانه‌ها خبر داد و گفت: وسایل برقی بیشترین میزان خسارات را دیده‌اند و مردم برای تأمین این وسایل با مشکل جدی مواجه هستند که در حال برنامه ریزی برای تأمین این خسارتها هستیم.

وی گفت: ۸۱۰ مدد جو در رودبار، منوجان و قلعه گنج در بخشهای کشاورزی، دامداری و وسایل خانه دچار مشکل جدی هستند و برخی از خانه‌ها نیز صدمه دیده است.

وی گفت: تیم‌های کمیته امداد در مناطق سیل زده در حال فعالیت هستند و خسارتها در حال احصا می‌باشد و امیدواریم با تأمین اعتبار بتوانیم بخشی از خسارتها را جبران کنیم.

کد خبر ۵۳۹۵۶۳۸




۸۱۰ مددجوی کمیته امداد در سیل اخیر دچار خسارت شده اند

منبع: مــهر
? ۸۱۰ مددجوی کمیته امداد در سیل اخیر دچار خسارت شده اند