۸۰ روستای جازموریان در محاصره سیلاب قرار دارد

گروه استان‌ها- فرماندار رودبار جنوب گفت: در بارندگی‌های روزهای اخیر بیش از ۸۰ روستای شهرستان رودبار جنوب دچار آب گرفتگی شده و در محاصره سیلاب است. – اخبار استانها – علی پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از رودبار جنوب، با اشاره وضعیت جوی چند روز اخیر در جنوب استان استان کرمان اظهار داشت: به […]

گروه استان‌ها- فرماندار رودبار جنوب گفت: در بارندگی‌های روزهای اخیر بیش از ۸۰ روستای شهرستان رودبار جنوب دچار آب گرفتگی شده و در محاصره سیلاب است.

– اخبار استانها –

علی پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از رودبار جنوب، با اشاره وضعیت جوی چند روز اخیر در جنوب استان استان کرمان اظهار داشت: به محض اطلاع رسانی از سیل و آب گرفتگی تمامی اکیپ‌های آماده باش به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری و تیم‌های اداره برق، جمعیت هلال احمر و نیروهای بسیج، نیروهای خدمات و آتشنشانی شهرداری رودبارجنوب و جنوب کرمان به همراه تمامی ماشین آلات خود در محل‌های سیل زده حضور دارند و در حال امداد رسانی و برآورد خسارات وارده به روستاهای سیل زده هستند.

فرماندار رودبار جنوب با اشاره به خسارت سیل در جنوب استان کرمان بیان کرد: پل ورودی شهر رودبارجنوب از سمت زهکلوت، سه راهی چاه دادعلی یک مسیر آن ریزش کرده است.

هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۱۰/۱۳| بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور/ سامانه بارشی جدید فردا در راه است
حال و هوای بارانی گلزار شهدای کرمان به روایت تصویر
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۱۰/۱۲؛ برف و باران کشور را فرا می‌گیرد/ هشدار قرمز هواشناسی برای کشاورزان

وی با بیان اینکه در پی بارش باران تعداد ۸ روستا در بخش مرکزی و ۸۰ روستا در بخش جازموریان دچار آبگرفتگی منازل مسکونی شده است گفت: قطعی برق در روستای سرجنگل و یک قسمت از محله ولایت در مرکز شهر رودبار و تمامی راه‌های ارتباطی رودبار به زهکلوت قطع است.

پرورش خاطرنشان کرد: طغیان رودخانه آموزش و پرورش نیز موجب آبگرفتگی سه محله شهید پیکان، ولایت و شهرک غدیر در مرکز شهرستان رودبار شده است.

وی افزود: امداد رسانی به مناطق سیل‌زده در حال انجام است و تا اتمام آبگرفتگی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و نیروها در حال آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




۸۰ روستای جازموریان در محاصره سیلاب قرار دارد

منبع: تسنــیم
? ۸۰ روستای جازموریان در محاصره سیلاب قرار دارد