۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند/ راه‌اندازی قرارگاه عدالت فرهنگی در مناطق محروم

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند، گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به صورت خاص در مناطق محروم کشور راه‌اندازی شده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، شامگاه گذشته مدرسه استثنایی ۶ کلاسه خیرساز ام‌الکلثوم(س) با اعتباری بالغ بر ۳ […]

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند، گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به صورت خاص در مناطق محروم کشور راه‌اندازی شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، شامگاه گذشته مدرسه استثنایی ۶ کلاسه خیرساز ام‌الکلثوم(س) با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شهرستان محروم ریگان در شرق استان کرمان افتتاح شد.

حمید طریفی حسینی در این مراسم با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نماد عدالت تربیتی در کشور است، اظهار داشت: توجه به این دانش آموزان در نقاط مختلف کشور به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به رویکرد عدالت محوری دولت سیزدهم، گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به صورت خاص در مناطق محروم کشور راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند، افزود: تمام تلاش ما در مدارس استثنایی این است که استعدادهایی که در این مدارس آموزش می‌بینند، شکوفا شوند.

طریفی حسینی با اشاره به افتتاح مدرسه استثنایی در ریگان بیان کرد: تامین ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی شهرستان ریگان نیز با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه در دستور کار قرار دارد.

محمود بنی‌اسد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه توجه به دانش آموزان استثنایی از اولویت‌های مهم مجموعه تعلیم و تربیت استان است، اظهار داشت: در این راستا و با اعتبار مشارکتی نوسازی و خیرین مدرسه‌ساز مدرسه ۶ کلاسه دانش آموزان استثنایی ام‌الکلثوم(س) در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در طول سه سال و نیم ساخته شد.

وی افزود: این واحد آموزشی شش کلاسه جهت ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و تربیتی به دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ریگان و با زیربنای ۳۵۰مترمربع راه اندازی شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با اشاره به اعتبار اختصاص یافته جهت تکمیل این پروژه آموزشی، عنوان کرد: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی جهت ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص یافته است که از این مبلغ ۵۰ درصد توسط گیتی کبیری خیر مدرسه ساز و ۵۰ درصد این مبلغ  نیز از محل  اعتبارات اداره کل نوسازی استان تامین شده است.

مراد شریف‌زاده مدیر آموزش و پرورش ریگان نیز، گفت: امروز مدرسه خیرساز استثنایی ریگان با زیربنای ۳۵۰ مترمربع افتتاح شد و برای ساخت این واحد آموزشی خیران و سازمان نوسازی مدارس ۳۵ میلیارد ریال هزینه کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ریگان، بیان کرد: با افتتاح این واحد آموزشی ۸۰ دانش آموز استثنایی این شهرستان از مزایای آن برخوردار شدند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند/ راه‌اندازی قرارگاه عدالت فرهنگی در مناطق محروم

منبع: تسنــیم
? ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند/ راه‌اندازی قرارگاه عدالت فرهنگی در مناطق محروم