۷ واحد تجاری متعلق به آموزش و پرورش در رمشک افتتاح شد

هفت واحد تجاری آموزش و پرورش در شهر رمشک از توابع شهرستان قلعه‌گنج با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ محسن منوچهری گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال […]

هفت واحد تجاری آموزش و پرورش در شهر رمشک از توابع شهرستان قلعه‌گنج با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ محسن منوچهری گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر تجاری‌سازی فضاهای آموزشی دارای قابلیت تجاری را به منظور ایجاد درآمد پایدار بر اساس مجوزهای قانونی از مهم‌ترین راهبردهای خود قرار داده است.

منوچهری بیان کرد: در همین راستا بیش از پنج کیلومتر زمین دارای موقعیت تجاری در فضاهای آموزشی شناسایی شده که قابلیت ساخت بیش از ۸۰۰ واحد تجاری دیگر را دارد، لذا به علت کمبود منابع مالی و عدم استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه با مشکلی جدی مواجه هستیم که هم‌کاری نهادهای دولتی را در زمینه تحقق این مهم می‌طلبد.

وی با بیان اینکه تجاری‌سازی مکان‌های آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان است از اجرای طرح پنل خورشیدی در پشت بام مدارس در راستای درآمدزایی خبر داد.

منوچهری بیان کرد: ۷ واحد تجاری آموزش و پرورش در شهر رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج با درآمد ماهیانه بیش از ۱۷۵ میلیون ریال  افتتاح شد که برای ساخت این واحد های تجاری ۶ میلیارد ریال از محل درآمدهای های اختصاصی آموزش و پرورش استان هزینه شده است.

انتهای خبر/ک




۷ واحد تجاری متعلق به آموزش و پرورش در رمشک افتتاح شد

منبع:آرمـان
? ۷ واحد تجاری متعلق به آموزش و پرورش در رمشک افتتاح شد