۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهرستان زرند افتتاح شد

با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال ۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهر زرند افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح عمرانی آغاز شد. به گزارش فت فتو، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال ۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهر زرند با حضور مهرابی معاون اقتصادی استانداری، امام […]

با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال ۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهر زرند افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح عمرانی آغاز شد.

به گزارش فت فتو، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال ۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهر زرند با حضور مهرابی معاون اقتصادی استانداری، امام جمعه زرند و یزدان اباد ،فرماندار ، اعضا شورای شهر ، جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان زرند افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح عمرانی آغاز شد.

 
علی ضیالدینی شهردار زرند، پیگیری شورای شهر، درخواست‌های مردمی و همکاری فرماندار این شهرستان ، در راستای پیشرفت و آبادانی شهر موثر دانست و افزود: خوشبختانه همزمان با هفته دولت چند طرح عمرانی و خدماتی شامل از قبیل بوستان ۷ تیر ، فاز اول بوستان قرنی ، حاشیه بلوار ۱۵ خرداد ، چند طرح خدماتی و اسفالت ۱۶ هزار متر مربع معابر شهری به بهره برداری رسید.
 
وی افزود: همچنین عملیات اجرایی سامان دهی میدان دانشگاه ازاد اسلامی آغاز شد.
 
شهردار زرند خدمت به مردم را نشاط آور و شیرین دانست و ادامه داد: زرند یک شهرستان صنعتی و کشاورزی و تاریخی و مذهبی است خدارو شاکریم امروز شاهد بهره برداری از چندین طرح عمرانی در این شهرستان هستیم که می‌تواند نقش بسزایی در عمران و آبادانی شهرستان ایفا نماید.
 
حسینی نژاد فرماندار زرند هم ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه شهردار جهادی این شهر گفت: بحمدالله شاهد اقدامات بسیار خوبی در زیرساخت‌های عمرانی و شهری این شهر هستیم.
 
 
انتهای پیام/قنبرزهی




۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهرستان زرند افتتاح شد

منبع:آرمـان
? ۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهرستان زرند افتتاح شد