۷ تن سنگ فیروزه در بین هنرمندان صنایع‌ دستی شهربابک توزیع شد

نماینده اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در شهرستان شهربابک از توزیع ۷ تن سنگ فیروزه بین هنرمندان شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی ادراه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ حسن ابراهیمی با اشاره به اینکه در این زمینه همکاری […]

نماینده اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در شهرستان شهربابک از توزیع ۷ تن سنگ فیروزه بین هنرمندان شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی ادراه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ حسن ابراهیمی با اشاره به اینکه در این زمینه همکاری مجتمع مس شهربابک، فرمانداری و اداره کار را داشته‌ایم اظهار کرد: این سنگ‌های فیروزه در بین ۱۰۰ هنرمند مشاغل خانگی و ۱۰۸ کارگاه صنایع‌دستی توزیع شده است.

نماینده اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان شهربابک افزود: این شهرستان دارای ۷۰۰ هنرمند تراش سنگ فیروزه دارد که ۲۵۰ نفر از آنها بیمه هستند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرستان شهربابک به عنوان شهر ملی سنگ فیروزه معرفی شد و خوشبختانه این شهرستان در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و مسئولان مرتبط همکاری مناسبی را با هنرمندان صنایع‌دستی دارند.

انتهای خبر/م
 




۷ تن سنگ فیروزه در بین هنرمندان صنایع‌ دستی شهربابک توزیع شد

منبع:آرمـان
? ۷ تن سنگ فیروزه در بین هنرمندان صنایع‌ دستی شهربابک توزیع شد