۷۸۱ پروژه در کرمان با ۲۲ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی یا افتتاح شد

کرمان- فت فتو- ۷۸۱ پروژه در۲ بخش خصوصی و دولتی با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان امروز( دوشنبه )با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی مراسمی نمادین افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.  به گزارش فت فتو، ۷۵۶ طرح از آنها با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان در بخش دولتی و […]

کرمان- فت فتو- ۷۸۱ پروژه در۲ بخش خصوصی و دولتی با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان امروز( دوشنبه )با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی مراسمی نمادین افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

 به گزارش فت فتو، ۷۵۶ طرح از آنها با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان در بخش دولتی و ۲۵ طرح با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان در بخش خصوصی بوده است.

این طرح ها در بخش های صنعتی، اقتصادی، عمرانی، شهری، زیرساختی، فرهنگی و سایر بخش ها هستند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در سفری یکروزه به استان کرمان صبح امروز پس از ورود به دیار کریمان در کنار مزار مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام این شهید ادای احترام کرد.

لطیفی پس از ادای احترام به شهدا در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز مجید مقدمی در شهر کرمان شرکت کرد. شرکت در  آیین  آغاز عملیات اجرایی پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت کرمان نیز از دیگر برنامه‌های معاون رییس جمهور در سفر کرمان بود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین در برنامه دیگری در جلسه شورای اداری استان کرمان حاضر شد و ۷۸۱ پروژه بخش دولتی و خصوصی را در این استان افتتاح کرد.




۷۸۱ پروژه در کرمان با ۲۲ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی یا افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? ۷۸۱ پروژه در کرمان با ۲۲ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی یا افتتاح شد