۷۷۵ سیل‌زده در جنوب کرمان اسکان اضطراری یافتند

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به بارش باران از روز ۲۵ دی‌ماه و به دنبال آن سیل و آبگرفتگی در برخی شهرستان‌ها گفت: ۷۷۵ سیل‌زده را بویژه در رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج اسکان دادیم و این آمار همچنان در حال افزایش است. رضا فلاح روز سه شنبه […]

کرمانفت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به بارش باران از روز ۲۵ دی‌ماه و به دنبال آن سیل و آبگرفتگی در برخی شهرستان‌ها گفت: ۷۷۵ سیل‌زده را بویژه در رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج اسکان دادیم و این آمار همچنان در حال افزایش است.

رضا فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به اینکه  امدادرسانی به مردم سیل زده و اسکان اضطراری آنان با اولویت و همه ظرفیت ها درحال انجام است افزود: اکنون بسیاری از روستاهای استان در محاصره سیلاب هستند و به محض اینکه راه های مواصلاتی آنها باز شود، تیم‌های امدادی هلال احمر برای امدادرسانی در دیگر مناطق حادثه دیده نیز حضور می‌یابند.

وی با اشاره به انجام عملیات ارزیابی و امدادرسانی نیروهای هلال احمر در ۶۵ روستای سیل زده استان کرمان اظهارداشت: عمده خسارت سیلاب و امدادرسانی امدادگران در شهرستان‌های منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، کهنوج، ریگان، عنبرآباد، جیرفت و فاریاب بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این جمعیت در بارندگی ها و سیلاب های اخیر در مجموع تاکنون ۲ هزار و ۸۴۹ نفر حادثه دیده را امدادرسانی کرده است.

وی یادآور شد: در مجموع ۱۷۸ امدادگر و ۴۳ تیم امداد و نجات هلال احمر با ۴۳ دستگاه ناوگان ترابری در این عملیات‌ مشارکت داشتند.




۷۷۵ سیل‌زده در جنوب کرمان اسکان اضطراری یافتند

منبع: ایرنـا
? ۷۷۵ سیل‌زده در جنوب کرمان اسکان اضطراری یافتند