۷۵ پروژه با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بردسیر افتتاح شد

کرمان – فت فتو – ۷۵ طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی روز یکشنبه همزمان با هفته دولت در بردسیر با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. به گزارش فت فتو، مراسم افتتاح این طرح ها و با حضور مدیران در یک پروژه برگزار شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم با […]

کرمان – فت فتو – ۷۵ طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی روز یکشنبه همزمان با هفته دولت در بردسیر با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

به گزارش فت فتو، مراسم افتتاح این طرح ها و با حضور مدیران در یک پروژه برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به نقش مهم پروژه های شهری در سالم سازی فضای جامعه و ایجاد نشاط و شادابی گفت: در دولت سیزدهم اولویت با زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز است که بتواند روحیه نشاط و شادابی را در جامعه گسترش دهد.

رضا شاه حیدری شهردار بردسیر نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار فت فتو گفت: پارک غدیر بردسیر با پنج هزار متر مربع زیربنا شامل یک زمین چمن مصنوعی و پارکی با فضای سبز، آب نمای کف خشک و وسایل بازی کودکان افتتاح شد که ۲۵ میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت آن شد.

در ادامه با حضور رییس اورژانس دانشکده علوم پزشکی کرمان، ساختمان مرکز اورژانس ۱۱۵، مدیریت بحران و کلینیک خیریه حضرت معصومه (س) در محل بیمارستان قائم بردسیر افتتاح شد.
مسعود میرمحمدی رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان بردسیر در این آیین گفت: سه پروژه در این بیمارستان داریم که شامل مرکز دیالیز فاطمه زهرا، کلینیک تخصصی حضرت معصومه و مرکز غربالگری سرطان امام رضا هستند و همچنان نیازمند کمک استان به این خیریه هستیم.

وی افزود: در بخش مدرسه سازی، هفت پروژه مدرسه داریم که تا اول مهرماه امسال سه پروژه آماده می شود و بچه ها می توانند در آنها درس بخوانند و چهار مدرسه دیگر امیدوارم تا آغاز سال تحصیلی آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

خانه بهداشت شهرک وحدت، ساختمان بهورزی بردسیر و دو پایگاه سلامت شهری برخی دیگر از پروژه های خیرین سلامت بردسیر هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار فت فتو گفت: احداث ساختمان و تجهیز و راه اندازی پایگاه اورژانس شهری بردسیر (کد ۲) و ساختمان عملیات بحران شبکه با زیربنای ۲۷۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام که با یک میلیارد تومان در همکاری این شبکه و مجمع خیرین  تجهیز شده است.

حبیب الله برهانی افزود: مرکز اورژانس ۱۱۵ و مدیریت بحران eoc شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با کمک خیرانی از شهرستان‌های بردسیر، سیرجان، مشهد، تهران و کرمان در نیمه دوم سال ۹۹ شروع شد و در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید که در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




۷۵ پروژه با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بردسیر افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? ۷۵ پروژه با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بردسیر افتتاح شد