۷۱ درصد دانش آموزان کرمانی واکسن کرونا دریافت کرده اند

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون ۷۱ درصد دانش آموزان استان کرمان واکسن کرونا دریافت کرده اند. به گزارش فت فتو، احمد اسکندری نسب صبح دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی در حال انجام است، اظهار کرد: آموزش […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون ۷۱ درصد دانش آموزان استان کرمان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش فت فتو، احمد اسکندری نسب صبح دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی در حال انجام است، اظهار کرد: آموزش مجازی نمی‌تواند تأثیرگذاری آموزش حضوری داشته باشد ضمن اینکه در اثر کاهش فعالیت‌های بدنی، بیش از ۱۵ درصد دانش آموزان دچار چاقی مفرط شده‌اند.

وی با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس روستایی و عشایری از اول مهرماه اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده مدارس با جمعیت ۳۰ نفر و کارگاه‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای از نیمه مهرماه فعالیت حضوری خود را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از بازگشایی حضوری مدارس با کمتر از ۳۰۰ نفر دانش آموز از ابتدای آبان ماه خبر داد و افزود: تمامی مدارس از نیمه آبان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

اسکندری نسب با اشاره به اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان اظهار کرد: تاکنون ۷۱ درصد دانش آموزان استان کرمان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

کد خبر ۵۳۳۰۲۶۸




۷۱ درصد دانش آموزان کرمانی واکسن کرونا دریافت کرده اند

منبع:مــهر
? ۷۱ درصد دانش آموزان کرمانی واکسن کرونا دریافت کرده اند