۷۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان‌های کرمان از بیمه‌ها پرداخت می‌شود

کرمان – فت فتو – رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده ۷۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان‌های استان کرمان توسط بیمه آتیه‌سازن حافظ پرداخت می‌شود. به گزارش روز سه‌شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک […]

کرمان – فت فتو – رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده ۷۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان‌های استان کرمان توسط بیمه آتیه‌سازن حافظ پرداخت می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با رییس بیمه سلامت کشور با حضور استاندار کرمان، معاون پارلمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ و نماینده مدیران بیمارستان های کرمان در محل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات خوب بیمه سلامت در کشور و ابراز گلایه در زمینه پرداخت نشدن مطالبات بیمه ها به بیمارستان های این استان افزود: با توجه به شرایط خاص بیمارستان های کرمان و مطالبات پرداخت نشده توسط تامین اجتماعی، بویژه بیمه آتیه سازان حافظ که بیش از ۷۰ میلیارد تومان است، شرایط خدمت رسانی این بیمارستان ها به مردم را دچار چالش جدی کرده است.

در ادامه محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز ضمن تقدیر از برگزاری این نشست اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این جلسه اتفاق مثبتی در زمینه پرداخت مطالبات بیمارستان های این استان رقم بخورد تا یکی از دغدغه های جدی این مجموعه ها برطرف شود.

در این نشست دکتر یوسفی نماینده مدیران بیمارستان های استان کرمان نیز عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص، عدم پرداخت مطالبات بیمارستان ها توسط بیمه ها ادامه خدمت رسانی به مردم در حوزه درمان را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس بیمه سلامت کشور نیز ضمن تشکر از رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به دلیل برگزاری این جلسه با اشار به اقدامات موثر بیمه سلامت در کشور افزود: در خصوص عدم پرداخت مطالبات توسط بیمه آتیه سازان حافظ حق با مجموعه بیمارستان های استان کرمان است با توجه به مطالبات این شرکت از صندوق بازنشستگی کشوری و مجموعه های دیگر انتظار می رود با کمک مجلس بویژه رییس کمیسیون اقتصادی بزودی این مشکل مرتفع شود.

در پایان این نشست مقرر شد، مطالبات بیمه ها از صندوق بازنشستگی کشوری و مجموعه های دیگر توسط کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیگیری شود و همزمان تا هفته آینده ۷۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان‌های استان کرمان توسط بیمه آتیه سازن حافظ پرداخت شود.




۷۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان‌های کرمان از بیمه‌ها پرداخت می‌شود

منبع: ایرنـا
? ۷۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان‌های کرمان از بیمه‌ها پرداخت می‌شود