۷۰ درصد از احکام برنامه ششم توسعه محقق نشده است

کرمان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عدم تحقق حداقل ۷۰ درصد از احکام برنامه ششم توسعه انتقاد کرد. به گزارش فت فتو، محمدرضا پور ابراهیمی عصر شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اجرای برنامه‌های توسعه یکی از مهمترین اقداماتی است که دولت‌ها باید در دستور کار قرار دهند و در […]

کرمان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عدم تحقق حداقل ۷۰ درصد از احکام برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.

به گزارش فت فتو، محمدرضا پور ابراهیمی عصر شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اجرای برنامه‌های توسعه یکی از مهمترین اقداماتی است که دولت‌ها باید در دستور کار قرار دهند و در صورت توجه به این برنامه‌ها کشور رو به پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند.

وی گفت: ارزیابی‌های در خصوص اجرای برنامه ششم توسعه انجام شده است و در ۵۲ حکم اصلی این برنامه فقط ۳۰ درصد محقق شده است و مابقی تحقق نیافته است.

وی عنوان کرد: باید دلایل عدم تحقق برنامه ششم توسعه در دستگاه‌های مختلف به صورت تخصصی بررسی شود و مشکلات رفع شود تا برنامه هفتم توسعه را بتوانیم با دقت بیشتر محقق کنیم.

وی گفت: در حوزه دانش بنیان‌ها، فضای مجازی، اقتصاد دیجیتال، دسترسی به آب‌های ژرف که از ظرفیت‌های مهم تأمین منابع آبی است، در برنامه‌های قبلی اشاره نشده و باید در برنامه هفتم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر ۵۶۴۰۷۸۷




۷۰ درصد از احکام برنامه ششم توسعه محقق نشده است

منبع: مــهر
? ۷۰ درصد از احکام برنامه ششم توسعه محقق نشده است