۶ طرح عمرانی در شهرستان فاریاب افتتاح و کلنگ‌زنی شد

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان فاریاب ۶ طرح افتتاح و کلنگ‌زنی شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین در شهرستان فاریاب شش طرح افتتاح و کلنگ‌زنی شد.   شکرالهی با بیان این […]

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان فاریاب ۶ طرح افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین در شهرستان فاریاب شش طرح افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 
شکرالهی با بیان این که تمام این خدامات به برکت نظام جمهوری اسلامی است گفت: این هم‌افزایی و همدلی بین مردم و مسولین باعث می‌شود مسائل و مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شود، مسئله راه اولین اولویت شهرستان فاریاب است که تمام توانمان را برای اتمام دو پروژه فاریاب به زهمکان و همچنین محور حرمه به حاجی آباد گذاشته ایم واین دو پروژه تا اتمام نباید تعطیلی داشته باشند.

حسینی فرماندار فاریاب عنوان کرد: با اعتباری که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای راه حرمه گذاشته‌ایم و همچنین با رایزنی که با دفتر مناطق محروم ریاست‌جمهوری دکتر مدنی داشتیم نیز ۶ میلیار تومان با تخصیص صد در صد توانستیم جذب کنیم و با کمک‌های ویژه مدیر کل راه جنوب و همچنین با ورود بسیج سازندگی کشور به عنوان پیمانکار فاز آخر، به فضل خدا تا اتمام پروژه حرمه که چندین سال مردم منتظر آن هستند راه زیادی نداریم.

وی افزود: همچنین امروز پروژه آبرسانی به محله آدوری به طول سه کیلومتر و برای ۱۱۰خانوارنیز به بهره برداری رسید.

سید حسام حسینی خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ‌زنی و آغاز احداث دو مرکز جامع سلامت در دو روستای زهمکان و موردان،  کلنگ زیرسازی و احداث یک زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی در روستای موردان، کلنگ اجرای زیر سازی فاز سوم محور حرمه به حاجی‌آباد، شروع آسفالت شهری از بلوار سرداران تا ریحان آباد به طول ۷ کیلومتر به همت اداره کل راه جنوب کرمان از دیگر طرح‌هایی که امروز افتتاح شدند.

انتهای خبر / م.ق 




۶ طرح عمرانی در شهرستان فاریاب افتتاح و کلنگ‌زنی شد

منبع:آرمـان
? ۶ طرح عمرانی در شهرستان فاریاب افتتاح و کلنگ‌زنی شد