۶ طرح عمرانی در سیرجان بهره‌برداری شد

کرمان- فت فتو- ۶ طرح عمرانی با ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار که زمینه بهره‌مندی بیش از سه هزار نفر را فراهم می کند روز شنبه در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد. به گزارش فت فتو  علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان در مراسم افتتاح این طرح ها گفت که افتتاح سالن آرامستان شهرداری سیرجان […]

کرمان- فت فتو- ۶ طرح عمرانی با ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار که زمینه بهره‌مندی بیش از سه هزار نفر را فراهم می کند روز شنبه در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش فت فتو  علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان در مراسم افتتاح این طرح ها گفت که افتتاح سالن آرامستان شهرداری سیرجان با ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری انجام شد.

به گفته وی، طرح آبرسانی به روستای مهدی آباد بلورد نیز امروز به بهره برداری رسید که برای این طرح که ۶ هزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری انجام شده ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

یعقوبی پور پارک شهدای گمنام شهرداری بلورد هم با هزینه ۱۵ میلیارد ریال را به همراه عملیات سنگ فرش و جدول گذاری از دیگر طرح‌ها برشمرد.

به گفته وی،افتتاح مصلای بهشت زهرا شهر بلورد با حجم کاری یک هزار متر مربع زیرسازی و هزینه ۱۵ میلیارد ریال ، بهره برداری ازمعابر این شهر با حجم عملیات ۵۰ هزار مترمربع و هزینه ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری بلورد و افتتاح معابر روستای بوجان با ۸ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود.

سرپرست فرمانداری سیرجان اظهارداشت: در هفته دولت ۹۰ طرح عمرانی، صنعتی و معدنی ، ورزشی ، برق و روشنایی و نیز آبرسانی بهره برداری می شود.




۶ طرح عمرانی در سیرجان بهره‌برداری شد

منبع: ایرنـا
? ۶ طرح عمرانی در سیرجان بهره‌برداری شد