۶ خانواده زرندی گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند/ مصدومیت ۲ کودک

کرمان – فت فتو – رییس هلال احمر زرند با بیان اینکه ۶ خانواده ساکن روستای حشیش‌سنگ سیریز از توابع این شهرستان با تلاش نیروهای هلال احمر از سیلاب نجات یافتند گفت: متاسفانه ۲ کودک هفت ساله و ۶ ماهه از این خانواده‌ها مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند. نیما صالحی بامداد پنجشنبه […]

کرمان – فت فتو – رییس هلال احمر زرند با بیان اینکه ۶ خانواده ساکن روستای حشیش‌سنگ سیریز از توابع این شهرستان با تلاش نیروهای هلال احمر از سیلاب نجات یافتند گفت: متاسفانه ۲ کودک هفت ساله و ۶ ماهه از این خانواده‌ها مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند.

نیما صالحی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با بیان اینکه امدادگران پس از طی کردن مسافت پنج کیلومتری به صورت پیاده به ۶ خانواده گرفتار در سیلاب در شهرستان زرند رسیدند افزود: ۱۲ نفر از افراد محاصره شده در سیلاب زرند با سلامتی کامل نجات یافتند. 

محاصره ۲ روستای زرند در سیلاب 

همچنین به گفته بخشدار مرکزی زرند، جاری شدن رودخانه فصلی عصر امروز در روستاهای حصن، باب ندان، محمدیه و حشیش خساراتی به واحدهای مسکونی و اراضی کشاورزی این روستاها وارد کرده است که میزان این خسارت در دست بررسی است.

عباس فتاحی افزود: ۲ روستای باب ندان و محمدیه زرند در مجموع با حدود ۶ خانوار در محاصره سیل قرار گرفتند و هیچ اطلاعی از آنها در دست نیست و نیروهای امدادی در حال تلاش برای امداد رسانی به این ۲ روستا هستند. 




۶ خانواده زرندی گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند/ مصدومیت ۲ کودک

منبع: ایرنـا
? ۶ خانواده زرندی گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند/ مصدومیت ۲ کودک