۶۷۲ نیروگاه به ظرفیت تولید برق استان کرمان اضافه شده است

مدیرکل برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه صنعت برق که تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین حوزه‌های مختلف قریب به ۶۷۲ نیروگاه به ظرفیت تولید برق استان اضافه شده است. حمیدرضا حبیبی در گفتگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان در خصوص پروژه های برق رسانی در استان کرمان گفت: صنعت برق یکی […]

مدیرکل برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه صنعت برق که تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین حوزه‌های مختلف قریب به ۶۷۲ نیروگاه به ظرفیت تولید برق استان اضافه شده است.

حمیدرضا حبیبی در گفتگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان در خصوص پروژه های برق رسانی در استان کرمان گفت: صنعت برق یکی از مهمترین محورهای توسعه و پیشرفت کشور است که در استان کرمان نیز سرمایه‌ای عظیم و زیرساختی مهم در مسیر آبادانی به شمار می‌رود در حالی که به همت تلاش‌گران این عرصه حتی دورترین نقاط این استان از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرکل برق منطقه‌ای استان کرمان افزود: در راستای تحقق اهداف عالیه صنعت برق که تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین حوزه‌های مختلف است  طی دو سال اخیر ۹ پروژه به ارزش ۱۲۴۰ میلیارد تومان در بخش تاسیسات انتقال و فوق توزیع احداث شده و قریب به ۶۷۲ نیروگاه به ظرفیت تولید استان کرمان اضافه شده است.

وی اذعان کرد: برمبنای برنامه‌ریزی پروژه های قابل افتتاح در ۶ماهه نخست سال جاری تعداد ۴۴۵ طرح توزیع با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد تومان در زمینه های توسعه، احداث و اصلاح و بهینه سازی و توزیع سیستم های قابل حمل خورشیدی برای عشایر کوچ‌رو توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق شمال و جنوب استان کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حبیبی به دیگر اقدامات جهادی صنعت برق استان اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از پنج پروژه انتقال و فوق توزیع به ارزش ۱۹۲۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان است و مایه مباهات است که با تلاش‌گران این عرصه در حال حاضر برق مورد نیاز ۱ میلیون و ۳۷۴ هزار مشترک استان در بخش‌های مختلف به وسیله ۲۵ نیروگاه بزرگ و کوچک و در انواع مختلف تجدیدپذیر و ترکیبی تامین می‌شود .

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان افزود: این نیروگاه‌ها با ظرفیت اسمی ۴ هزار و ۲۰۱ مگاوات از طریق ۸ هزار و ۹۰۰ کیلومتر خط و ۱۴۳ پست انتقال و فوق توزیع با ظرفیت ۱۷ هزار و ۲۴۷  مگاولت آمپر و ۵۵ هزار و ۳۷۰ کیلومتر مدار شبکه توزیع و ۴۷ هزار و ۶۷۰ ایستگاه پست توزیع با حداکثر نیاز مصرف ۳ هزار و ۳۱۳ مگاوات برق را به مشترکین استان کرمان می‌رسانند.

وی ادامه داد: ما در سالی که به نام رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده و گام‌های موثری را برداشته‌ایم و تا پایان سال نیز اقدامات خوبی را رقم خواهیم زد.

انتهای خبر/ طهماسبی




۶۷۲ نیروگاه به ظرفیت تولید برق استان کرمان اضافه شده است

منبع:آرمـان
? ۶۷۲ نیروگاه به ظرفیت تولید برق استان کرمان اضافه شده است