۶۵ هزارمترمربع از اراضی ملی شهرستان جازموریان رفع تصرف شد

کرمان_ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جازموریان از رفع تصرف ۶۵ هزارو ۸۲۴ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جازموریان خبر داد. به گزارش خبرنگارمهر، رضا کریمی، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جازموریان و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال […]

کرمان_ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جازموریان از رفع تصرف ۶۵ هزارو ۸۲۴ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جازموریان خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، رضا کریمی، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جازموریان و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۶۵ هزارو ۸۲۴ مترمربع از اراضی ملی روستای ده گودال شهرستان جازموریان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با “شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان” گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر ۶۰۵۳۴۵۸




۶۵ هزارمترمربع از اراضی ملی شهرستان جازموریان رفع تصرف شد

منبع: مــهر
? ۶۵ هزارمترمربع از اراضی ملی شهرستان جازموریان رفع تصرف شد