۶۳ زندانی کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها آزاد می‌شوند

رییس کل دادگستری کرمان گفت: به مناسبت دهه مقاومت (سالگرد شهادت سردار سلیمانی) ۶۳ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی از زندان های استان آزاد خواهند شد. به گزارش فت فتو؛ یدالله موحد در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان افزود: به همت ستاد دیه استان طی سال جاری زمینه آزادی ۱۸۹ مددجوی جرایم غیرعمد […]

رییس کل دادگستری کرمان گفت: به مناسبت دهه مقاومت (سالگرد شهادت سردار سلیمانی) ۶۳ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی از زندان های استان آزاد خواهند شد.

به گزارش فت فتو؛ یدالله موحد در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان افزود: به همت ستاد دیه استان طی سال جاری زمینه آزادی ۱۸۹ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان های استان فراهم شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان ستاد دیه استان گفت: این ساختمان به مرکزی برای حمایت از زندانیان و خانواده زندانیان تبدیل خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان نیز با اشاره به اینکه در هفته بسیج زمینه آزادی ۷۰ زندانی واجد شرایط جرایم غیرعمدی فراهم شد اظهارداشت: برای آزادی مددجویان غیرعمد در سال جاری ۱۲ میلیارد و ۴۲ میلیون تومان پرداخت شد.

سید حجت الله موسوی قوام افزود: از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده ۱۷۱ نفر از محل کمک های مردمی و خیران با صرف هشت میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آزاد شده اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان با اشاره به اینکه یک نفر نیز با استفاده از کمک های ویژه ستاد دیه آزاد شده اظهارداشت: پنج نفر با استفاده از تسهیلات بانکی به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و دو نفر نیز از محل کمک های تامین خسارت های بدنی آزاد شده اند.

موسوی قوام ضمن بیان اینکه در سال جاری ۲۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جلب رضایت شکات حاصل شده است، تصریح کرد: در سال جاری ۱۰ مددجوی جرایم غیرعمد نیز با جلب رضایت خیران و بدون پرداخت وجه آزاد شده اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان ادامه داد: هم اکنون ۱۶۴ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند که ۱۰۹ نفر آنان طی سه ماه گذشته وارد زندان شده اند.

موسوی قوام گفت: از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد حاضر در زندان های استان کرمان ۹ نفر به دلیل تصادف، ۸۱ نفر به دلیل چک برگشتی، ۶۶ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه  و هشت نفر نیز به دلیل ناتوانی در پرداخت نفقه وارد زندان شده اند.

انتهای پیام




۶۳ زندانی کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها آزاد می‌شوند

منبع: بــرنا
?
۶۳ زندانی کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها آزاد می‌شوند