۶۱۲ خانواده دارای ۳ فرزند در شمال استان کرمان زمین دریافت کردند

نذیر کرمان/کرمان امروز ۱۰ مهرماه با حضور خانواده‌های دارای سه فرزند شمال استان کرمان و بیشتر و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۶۱۲ قطعه زمین به مشمولان این طرح واگذار شد. رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امروز دومین دوره از […]

نذیر کرمان/کرمان امروز ۱۰ مهرماه با حضور خانواده‌های دارای سه فرزند شمال استان کرمان و بیشتر و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۶۱۲ قطعه زمین به مشمولان این طرح واگذار شد.

رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امروز دومین دوره از واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در استان کرمان است.

او ادامه داد: امروز در شهرستان کرمان ۱۱۹ قطعه، در شهرستان بم ۶۸ قطعه، در بردسیر ۱۱۴ قطعه، در بافت ۱۳۷ قطعه و ۱۷۴ قطعه در رفسنجان به خانواده‌های مشمول ماده چهار قانون حمایت از خانوده و جوانی جمعیت واگذار می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان کرمان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنها انجام شود.

انتهای پیام




۶۱۲ خانواده دارای ۳ فرزند در شمال استان کرمان زمین دریافت کردند

منبع: ایـسنا
? ۶۱۲ خانواده دارای ۳ فرزند در شمال استان کرمان زمین دریافت کردند