۶۰ درصد مواد مخدر ورودی به کشور از استان کرمان عبور می‌کند

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به مشکلات ناشی از حضور و تردد اتباع بیگانه در استان و موضوع قاچاق، گفت: بیش از ۶۰ درصد مواد مخدر ورودی به کشور از استان کرمان عبور می‌کند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در […]

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به مشکلات ناشی از حضور و تردد اتباع بیگانه در استان و موضوع قاچاق، گفت: بیش از ۶۰ درصد مواد مخدر ورودی به کشور از استان کرمان عبور می‌کند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در نشست رئیس کل دادگستری استان کرمان با فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه از تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه عدالت در استان کرمان تقدیر کرد و اظهار داشت: فعالیت در حوزه امنیتی استان کرمان وضعیت خاصی دارد.

وی با بیان اینکه امنیت استان کرمان به امنیت ملی پیوند خورده است، افزود: بیش از ۶۰ درصد مواد مخدر ورودی به کشور از این استان عبور می‌کند و این امر ماموریت‌های نیروی انتظامی را به ماموریت‌های ویژه تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان مشکلات ناشی از حضور و تردد اتباع بیگانه در استان و موضوع قاچاق ورودی و خروجی از استان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: نیروی انتظامی استان کرمان در ارتباط الکترونیک با دستگاه قضایی از استان‌های پیشرو در کشور به شمار می‌رود.

وی، ماموریت‌های نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را مکمل یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تعامل با دستگاه قضایی تلاش می‌کند که انتظارات به حق مردم را محقق سازد.

وی به پیگیری‌های انجام شده به منظور تجهیز ایست و بازرسی‌های استان به فناوری‌های نوین نیز اشاره کرد و گفت: در ارتباط با تجهیز ایست بازرسی مرصاد به این فناوری‌ها پیگیری‌های لازم انجام شده و با تامین اعتبارات مورد نیاز، این تجهیزات به استان وارد شده و مستقر می‌شود.

سردار ناظری با اشاره به اینکه اعتباراتی برای ساختمان اداری، بازداشتگاه و … در ایست و بازرسی مرصاد تامین شده است، بیان کرد: با ورود و به کارگیری این تجهیزات، روند بازرسی‌ها با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

لزوم تجهیز ایست و بازرسی‌های استان کرمان به فناوری‌های نوین

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بیشترین ارتباط کاری بین دادگستری و نیروی انتظامی برقرار است، اظهار داشت: مطالبه جدی برای تجهیز ایست و بازرسی‌های استان به فناوری‌های نوین وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم رعایت حقوق شهروندی در ایست و بازرسی‌ها، گفت: تجهیز ایست و بازرسی‌ها به دستگاه‌های به روز و استفاده از فناوری‌های نوین در این حوزه ضروری است زیرا در برخی ایست و بازرسی‌ها از جمله مرصاد، افراد و خودروهای عبوری در شرایط آب و هوایی مختلف معطل می‌شوند که این امر موجب نارضایتی مردم می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: هیئتی از سوی دادگستری کل استان کرمان به موضوع بررسی وضعیت ایست و بازرسی مرصاد پرداخته‌اند و نتیجه این بازرسی‌ها نیز تدوین شده است.

دادستان کرمان: حجم ورودی پرونده‌ها متناسب با تعداد قضات نیست
امام جمعه کرمان: مدیریت اسلامی و حل مشکلات جامعه نیازمند اصلاح انسان‌ها از درون است
ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی استان کرمان ۱۳ درصد افزایش داشته است

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در پرتوی تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و با حمایت‌های ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای رفع مشکلات این حوزه اقدام شود.

به گزارش تسنیم، در این نشست موضوعات مرتبط با ارتباط آنلاین بین دادگستری و نیروی انتظامی و لزوم برخورد با جرم سرقت در استان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/۵۱۱/




۶۰ درصد مواد مخدر ورودی به کشور از استان کرمان عبور می‌کند

منبع: تسنــیم
? ۶۰ درصد مواد مخدر ورودی به کشور از استان کرمان عبور می‌کند