۶۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای رفسنجان اختصاص یافت

کرمان- فت فتو- سرپرست فرمانداری رفسنجان اعلام کرد: تعدادی از روستاهای منطقه نوق این شهرستان از آب آشامدنی نامناسب برخوردارند که ۶۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکل آنها درنظر گرفته شده است. به گزارش فت فتو علی اکبر پورمحمدی روز شنبه در جلسه شورای اداری رفسنجان افزود: در این روستاها آب شور یا غیر بهداشتی […]

کرمان- فت فتو- سرپرست فرمانداری رفسنجان اعلام کرد: تعدادی از روستاهای منطقه نوق این شهرستان از آب آشامدنی نامناسب برخوردارند که ۶۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکل آنها درنظر گرفته شده است.

به گزارش فت فتو علی اکبر پورمحمدی روز شنبه در جلسه شورای اداری رفسنجان افزود: در این روستاها آب شور یا غیر بهداشتی وجود دارد و با توجه به اینکه بخشی از جمعیت روستایی به دلیل همین مشکل در حال تخلیه هستند آبرسانی به اهالی روستاهای شهرستان را در اولویت کاری قرار دادیم.

وی همچنین اظهار کرد: برای توسعه چیزی به نام خط سیاسی نباید در میدان باشد و بین جناح های مختلف باید خط قرمزمان ولایت فقیه باشد.

پورمحمدی با بیان اینکه اقتصاد ۴۰ هزار خانوار در قالب ۱۵۰ هزار نفر در رفسنجان وابسته به محصول کشاورزی پسته است ادامه داد: باید وضع موجود کشاورزی پسته رفسنجان را حفظ کرد؛ در این زمینه دولت باید از کشاورزان حمایت و قوانین توزیع عادلانه آب را اصلاح کند تا کشاورز دغدغه آب کشاورزی را نداشته باشد و کشاورزی پسته رو به زوال نرود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز از آمادگی برای برگزاری دوّمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: ۱۳ دی ماه این برنامه در قالب یادواره شهدای مدافع حرم و اجتماع فاطمیون در رفسنجان برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمد پساوند افزود: ستاد برگزاری دوّمین سالگرد شهادت سردار دل ها در رفسنجان راه اندازی شده و سپاه دبیر این ستاد است.

برنامه حضور ۳ وزیر در رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست اظهار کرد: ۱۸ دی به نام رفسنجان نامگذاری شده است و امسال وزیران فرهنگ، ورزش و میراث فرهنگی و نیز ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  در این روز به رفسنجان سفر خواهند کرد.

حجت الاسلام حسین جلالی بیان کرد: حس همدلی و همدردی با مردم و حس مردم دوستی را تقویت کنید تا بتوان بر مشکلات جامعه فائق آمد؛ مسئولان هر کجا اعتراض و تجمعی باشد باید نسبت به رفع دغدغه های مردم آن منطقه تمامی همت خود را به کار بگیرند.

واکسیناسیون عمومی، کرونا را کنترل کرد

احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این جلسه اظهار کرد: در رفسنجان آذر ماه سال گذشته بالای ۱۰ نفر روزانه فوتی داشتیم ولی اینک که رعایت پروتکل ها هم به زیر ۴۰ درصد رسیده به برکت واکسیناسیون عمومی وضعییت بیماری در کشور کنترل شده است.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.




۶۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای رفسنجان اختصاص یافت

منبع:ایرنـا
? ۶۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای رفسنجان اختصاص یافت