۵ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در جنوب کرمان افتتاح شد

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: پنج طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های عنبرآباد، رودبار جنوب و فاریاب به بهره برداری رسید. “مسعود جمیلی” عصر امروز ۹ شهریورماه در حاشیه بهره‌برداری از طرح های راهداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای […]

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: پنج طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های عنبرآباد، رودبار جنوب و فاریاب به بهره برداری رسید.

“مسعود جمیلی” عصر امروز ۹ شهریورماه در حاشیه بهره‌برداری از طرح های راهداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: با تکمیل  محور فاریاب _ارزوئیه به طول شش کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان این پروژه زیر بار ترافیکی قرار گرفت که بیش از ۱۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ خانوار از راه مناسب بهره مند شدند.

وی از احداث ابنیه و زیرسازی ۱۳ کیلومتر از این مسیر خبر داد که  تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری می رسد .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بهره‌برداری یک محور ارتباطی شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: برای احداث  این محور ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۳۱۵ خانوار  از راه مناسب برخوردار شدند.

وی از بهره برداری پروژه بلوارهای رودبار و زهکلوت به طول شش کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۰۰ خبر داد.

جمیلی تکمیل پروژه  محور کلجک به نرگسان به طول سه کیلومتر در شهرستان عنبرآباد را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که در هفته دولت به بهره برداری رسید و اظهار کرد: این پروژه اعتباری بالغ بر۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل و بیش از ۳۰۰ خانوار از راه مناسب بهره مند شدند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در هفته دولت بیش از ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان عنبرآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام




۵ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در جنوب کرمان افتتاح شد

منبع:ایـسنا
? ۵ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در جنوب کرمان افتتاح شد