۵ زمین چمن ورزشی در بخش نگین‌کویر شهرستان فهرج احداث می‌شود

بخشدار نگین‌کویر شهرستان فهرج گفت: ۵ زمین‌چمن در روستاهای این بخش در دست ساخت و احداث می‌باشد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان پیش از ظهر امروز بخشدار نگین‌کویر شهرستان فهرج از روند زیرسازی ساخت چمن مصنوعی روستای امام‌علی  بازدید کرد. وی به خبرنگار نذیر کرمان که در این بازدید همراه وی بود، گفت: ۵ زمین […]

بخشدار نگین‌کویر شهرستان فهرج گفت: ۵ زمین‌چمن در روستاهای این بخش در دست ساخت و احداث می‌باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان پیش از ظهر امروز بخشدار نگین‌کویر شهرستان فهرج از روند زیرسازی ساخت چمن مصنوعی روستای امام‌علی  بازدید کرد.

وی به خبرنگار نذیر کرمان که در این بازدید همراه وی بود، گفت: ۵ زمین ورزشی چمن در روستاهای بخش نگین‌کویر در دست ساخت و احداث است که ۲ زمین ورزشی تاکنون تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: مجموعه ورزشی روستای سکهور و زمین ورزشی چمن روستای اسدآباد بزودی در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشدار نگین کویر در ادامه از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، توجه، حمایت و پیگیری‌های فرماندار و همچنین تلاش دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در راستای راه‌اندازی زمین‌های ورزشی چمن تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ بخشدار نگین کویر در راستای ساماندهی و جمع‌آوری زباله‌های سطح روستاها، از سایت زباله جدید و در حال احداث این بخش بازدید کرد.

 
میراولیایی در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت موارد و نکات فنی و بهداشتی لازم در ایجاد سایت زباله به دهیاران توصیه کرد، در راستای رعایت هرچه بهتر بهداشت روستا نسبت به جمع‌آوری به موقع زباله‌ها از سطح روستا پیگیری‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای خبر/عباسزاده




۵ زمین چمن ورزشی در بخش نگین‌کویر شهرستان فهرج احداث می‌شود

منبع:آرمـان
? ۵ زمین چمن ورزشی در بخش نگین‌کویر شهرستان فهرج احداث می‌شود