۵۹۰ کیلو تریاک در عملیات مسلحانه پلیس کرمان کشف شد

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۹۰ کیلوگرم تریاک در حاشیه شوره جازموریان طی عملیات مسلحانه تکاوران ۱۱۵ شهرستان رودبارجنوب خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ رودبارجنوب هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در حاشیه شوره جازموریان […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۹۰ کیلوگرم تریاک در حاشیه شوره جازموریان طی عملیات مسلحانه تکاوران ۱۱۵ شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ رودبارجنوب هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در حاشیه شوره جازموریان به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

 وی ادامه داد: راننده و سرنشین خودرو به محض دیدن ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که با هوشیاری، عکس العمل سریع و بموقع آنان و شلیک دقیق به لاستیک خودرو قاچاقچیان، خودرو متوقف ولی متهمان با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهمان فراری بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۹۰ کیلو تریاک کشف کردند. 

سردار ناظری تصریح کرد: پلیس کرمان بنا به وظایف ذاتی خود و با اشرافیت اطلاعاتی در اقصی نقاط این استان پهناور اعم از کوهستان و دشت و کویر با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می کند.




۵۹۰ کیلو تریاک در عملیات مسلحانه پلیس کرمان کشف شد

منبع:ایرنـا
? ۵۹۰ کیلو تریاک در عملیات مسلحانه پلیس کرمان کشف شد