۵۷۱ کیلو تریاک در راین کرمان کشف شد

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۷۱ کیلوگرم تریاک در پی توقیف خودروی راه پاک‌کن این محموله، در بخش راین از توابع این استان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران انتظامی بخش راین با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از حوزه این بخش به […]

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۷۱ کیلوگرم تریاک در پی توقیف خودروی راه پاک‌کن این محموله، در بخش راین از توابع این استان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران انتظامی بخش راین با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از حوزه این بخش به دیگر نقاط استان کرمان مطلع و به صورت نامحسوس در محور راین – جیرفت مستقر شدند.

وی اظهار داشت: استقرار و پایش نامحسوس خودروهای عبوری این محور چندین ساعت به طول انجامید و در نهایت مأموران با توقیف یک دستگاه خودروی سواری و بررسی‌های اولیه متوجه شدند این خودرو بی ارتباط با محموله مورد نظر نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: گمانه زنی مأموران با تکمیل تحقیقات کاملاً درست و به جا بود و در ادامه مأموران خودروی حامل مواد مخدر را در امتداد همین محور متوقف و در بازرسی از آن ۵۷۱ کیلو تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم را به عنوان عاملان اصلی حمل این محموله دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

کد خبر ۵۸۴۴۳۳۲




۵۷۱ کیلو تریاک در راین کرمان کشف شد

منبع: مــهر
? ۵۷۱ کیلو تریاک در راین کرمان کشف شد