۵۶۳۲ کرمانی، مسافران خانه ابدی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مجموع جان باختگان کرونا ویروس در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده است.  سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنج شنبه ۸ اردیبهشت […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مجموع جان باختگان کرونا ویروس در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده است.

 سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان، یک نفر دارای ۷۴ سال سن در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجموع جان باختگان کرونا ویروس در استان کرمان  از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون را ۵ هزار و ۶۳۲ نفر اعلام کرد.

به گفته او هم اکنون موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۶۶ نفر، شامل: ۳۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۴ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

صحبتی گفت: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ مورد بوده است که از این تعداد، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۷ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

او میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان را در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۲۵۱ نفر، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم را ۲ میلیون و ۵۷ هزار و ۷۶۳ نفر و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم را ۸۶۱  هزار و ۷۲۶ نفر اعلام کرد.

فت فتو کرمان کرمان




۵۶۳۲ کرمانی، مسافران خانه ابدی کرونا شدند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۵۶۳۲ کرمانی، مسافران خانه ابدی کرونا شدند