۵۶هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان کشف شد

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ۵۶ هزار لیتر سوخت در طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های سوختی در سیرجان کشف شد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی ۲ روزه‌ای در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان سوخت و شناسایی محل‌های عبورآنان اجرا شد. وی افزود: […]

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ۵۶ هزار لیتر سوخت در طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های سوختی در سیرجان کشف شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی ۲ روزه‌ای در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان سوخت و شناسایی محل‌های عبورآنان اجرا شد.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی در این طرح با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان ۲ دستگاه تریلر حامل سوخت را در محور سیرجان-شهربابک متوقف کردند.

امیرسبتکی تصریح کرد: این ۲ دستگاه تریلر حامل سوخت با مدارک و پلمب های جعلی بوده که در بازرسی از آنها ۵۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان تاکید کرد: سه متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: پدیده قاچاق سوخت تهدید کننده ظرفیت‌های اقتصادی کشور است و پلیس با تمام توان در این حوزه با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر ۵۹۷۸۱۳۴




۵۶هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان کشف شد

منبع: مــهر
? ۵۶هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان کشف شد