۵۵ درصد چارت دستگاه‌های اجرایی استان کرمان خالی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی گفت: ۵۵ درصد چارت دستگاه‌های اجرایی استان کرمان خالی از نیرو است. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ علی بیگ زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان با بیان اینکه نیازمند نگاه ویژه […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی گفت: ۵۵ درصد چارت دستگاه‌های اجرایی استان کرمان خالی از نیرو است.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ علی بیگ زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان با بیان اینکه نیازمند نگاه ویژه مرکز برای حل مشکل اموال تملیکی هستیم، افزود: همجواری با استان‌های مرزی موجب ورود کالاهای قاچاق به استان کرمان شده و کار اموال تملیکی در استان را سخت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به مبارزه با کالای قاچاق توسط نیروهای نظامی، امنیتی و قضائی استان اظهار کرد: کشفیات زیادی داریم و مشکلات اموال تملیکی برای نگهداری کالاها ربوز به روز افزون می‌شود.

بیگ زاده بیات کرد: اتصال برخط سازمان اموال تملیکی با تعزیرات نیازمند زیرساخت است و متاسفانه اکنون اتصال برخط وجود ندارد.

معاون استاندار کرمان تاکید کرد: اگر دنبال رضایتمندی مردم در ارائه خدمات هستیم، در تحول نظام اداری سه مسئله سرعت، صحت و دقت نیاز است تا در کوتاه ترین زمان خدمات موردنیاز مردم در همه حوزه ها ارائه شود.

وی اذعان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در دولت‌های مختلف در زمینه اموال تملیکی در استان کرمان مطرح شده و هست، ایجاد انبار و فضای فیزیکی است که در استان با مشکل مواجه هستیم.

بیگ‌زاده با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی تصریح کرد: ۵۵ درصد چارت دستگاه‌های اجرایی استان کرمان خالی از نیرو است و این مسئله در اداره اموال تملیکی نیز وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: فرصت خدمت بسیار کوتاه است و وظیفه‌ای جز خدمت به مردم نداریم.

انتهای خبر/ طهماسبی




۵۵ درصد چارت دستگاه‌های اجرایی استان کرمان خالی است

منبع:آرمـان
? ۵۵ درصد چارت دستگاه‌های اجرایی استان کرمان خالی است