۵۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات جداگانه در کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو – ماموران پلیس کرمان در ۲ عملیات جداگانه ۵۵۳ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر را در این استان کشف کردند. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰۶ کیلو و۸۵۰ گرم مواد مخدر، دستگیری ۲ متهم و توقیف […]

کرمان – فت فتو – ماموران پلیس کرمان در ۲ عملیات جداگانه ۵۵۳ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر را در این استان کشف کردند.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰۶ کیلو و۸۵۰ گرم مواد مخدر، دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ خودرو در عملیات یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج و ۱۱۴ بم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج با همکاری یگان تکاوری ۱۱۴ بم و پاسگاه انتظامی دلفارد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور دهبکری – جیرفت به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و تیبا، مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده این خودروها به محض دیدن مأموران پلیس اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر به سمت لاستیک، خودروها متوقف، ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از آنها ۳۰۶ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر شامل ۱۹۶ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش و ۱۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو در این عملیات گفت: ماموران یگان تکاوری استان کرمان در مناطق سخت گذر و بیابانی بنا به وظایف ذاتی خود و با اشرافیت اطلاعاتی با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز از کشف ۲۴۷ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک با همکاری اطلاعاتی پلیس استان البرز خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیری مواد مخدر از محورهای استان کرمان و انتقال آن به مرکز کشور مطلع و موضوع را به این پلیس اطلاع دادند.  

وی افزود: در این رابطه ماموران این پلیس با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های متوالی در محورهای مورد نظر در نهایت در محور کرمان-رفسنجان به یک خودرو سمند مشکوک و دستور ایست دادند.

  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه راننده این خودرو به محض رویت پلیس با سرعت زیاد و با انجام حرکات خطرساز قصد فرار داشت، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز و با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک دقیق به لاستیک خودرو مذکور، موفق به توقیف آن، دستگیری یک متهم و کشف ۲۴۶ کیلو و ۴۵۰ تریاک شدند.

وی در ادامه بیان کرد: با اقدامات فنی ماموران و ردگیری های پلیسی، منزلی در شهر کرمان که برای دپو و انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت نیز شناسایی و در بازرسی از آن محل نیز یک کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد. 

سرهنگ سوری در پایان ضمن اشاره به اینکه در مجموع این عملیات ۲۴۷ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شدند خاطر نشان کرد: : پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان جهت امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.




۵۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات جداگانه در کرمان کشف شد

منبع:ایرنـا
? ۵۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات جداگانه در کرمان کشف شد