۵۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی رفسنجان نیاز است

کرمان- فت فتو- رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ قرار شد از طریق بنگاه اقتصادی شرکت مس برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام این شهرستان که ۵۰ میلیارد تومان جذب شود زیرا با اعتبارات محدود دولتی طرح ها تکمیل نخواهد شد. به گزارش خبرنگار فت فتو، علی رویگر […]

کرمان- فت فتو- رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ قرار شد از طریق بنگاه اقتصادی شرکت مس برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام این شهرستان که ۵۰ میلیارد تومان جذب شود زیرا با اعتبارات محدود دولتی طرح ها تکمیل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، علی رویگر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در رفسنجان بخشی از اعتبارات دولتی و استانی، جذب می شود امّا این اعتبار محدود است و نمی توان طرح های ورزشی را تکمیل کرد.

وی افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم قرار شد که از طریق بنگاه اقتصادی شرکت مس نسبت به جذب بودجه ۵۰ میلیارد تومانی مورد نیاز تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام در شهرستان اقدام شود.

رویگر بیان کرد: همچنین برای تقویت هیئت های ورزشی به دنبال این هستیم از شرکت مس که مثل سابق به کمک ورزش شهرستان آمده؛ اعتباری جذب کنیم، در حال حاضر ماهیانه به ۴۵ هیئت ورزشی رفسنجان حدود ۱۲۰ میلیون تومان تزریق می شود که ناچیز است و قصد داریم با کمک مسئولان شهرستان با شرکت مس رایزنی کنیم تا سالانه ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به هیئت های ورزشی اعطا کند.

وی تصریح کرد: اماکن ورزشی طبق ماده ۲۷ در اختیار اداره ورزش و جوانان نیست و باشگاه دارانی که این اماکن را طبق این ماده قانونی تحت اختیار دارند باید نسبت به ساماندهی و تجهیز آن ها در راستای ارتقاء سطح ورزش شهرستان اقدام کنند؛ ولی سالن های تحت نظر هیئت های ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان به طور مطلوب ساماندهی شده و مجهزند.

رفسنجان دارای بیش از ۴۵ هیئت ورزشی از جمله تنیس، فوتبال، بسکتبال، والیبال، شطرنج و غیره دارد.




۵۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی رفسنجان نیاز است

منبع: ایرنـا
? ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی رفسنجان نیاز است