۵۰ درصد خط لوله توزیع آب شهری زرند فرسوده است

فرماندار زرند گفت:۵۰ درصد خط لوله توزیع آب شهری زرند یعنی بیش از ۲۰۰ کیلومتر آن فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد. فت فتو کرمان – فرماندار به اتفاق ضیاالدینی شهردار زرند، به صورت سرزده و شبانه از عملیات اجرایی رفع مشکل شکستگی خط لوله انتقال اصلی و هدر رفت آب در شهرک‌های کشاورز، […]

فرماندار زرند گفت:۵۰ درصد خط لوله توزیع آب شهری زرند یعنی بیش از ۲۰۰ کیلومتر آن فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

فت فتو کرمان – فرماندار به اتفاق ضیاالدینی شهردار زرند، به صورت سرزده و شبانه از عملیات اجرایی رفع مشکل شکستگی خط لوله انتقال اصلی و هدر رفت آب در شهرک‌های کشاورز، زیتون و رزمندگان شهر زرند بازدید کرد.

 علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: شب گذشته همزمان با هشدار هواشناسی جهت بارش‌های باران، برف و در همین راستا آماده باش کامل اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، با همت و تلاش جهادی و شبانه عوامل سختکوش اداره امور آب و فاضلاب شهرستان با وجود کاهش شدید و محسوس دما، مشکل شکستگی لوله خط انتقال اصلی و هدر رفت آب در شهرک‌های کشاورز، زیتون و رزمندگان زرند مرتفع شد.

صادق زاده گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در قالب تعویض و مرمت خط لوله فولادی و فرسوده انتقال آب اصلی به طول ۵۰ متر با ظرفیت ۳۵۰ میلی متری، به خط لوله پلی اتیلن ۳۵۵ میلی متری آغاز شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا شامگاه شب گذشته ۱۵ دیماه انتقال آب شبکه مناطق مذکور وصل شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند با اشاره به زلزله خیز بودن شهرستان و وجود ۴۰۰ کیلومتر خط لوله توزیع آب شهری زرند، گفت: اولویت فرمانداری در کمیته برنامه ریزی و اداره آبفا زرند طی امسال و سال آینده با پیگیری تامین اعتبارات لازم و به موقع بازسازی، تعویض و مرمت خط لوله‌های آزبست فرسوده شهری می باشد.

او در پایان با بیان اینکه شکستگی‌های مکرر لوله‌ها و تعمیرات موقت خطوط آبرسانی یکی از کار‌های روزانه عوامل آبفا زرند می باشد، تصریح کرد: ۵۰ درصد خط لوله توزیع آب شهری زرند بیش از ۲۰۰ کیلومتر، فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

انتهای پیام




۵۰ درصد خط لوله توزیع آب شهری زرند فرسوده است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۵۰ درصد خط لوله توزیع آب شهری زرند فرسوده است