۵۰۰ مددجوی بهزیستی استان کرمان در کارگاه‌های حمایتی فعالیت دارند

سرپرست بهزیستی کرمان گفت: بیش از ۷۰ کارگاه حمایتی از نوع خودیاری و همیاری درشهرستان‌های استان با کمک خیران راه اندازی شده است. علیرضا وحیدزاده در مراسم افتتاح کارگاه همیاری قالی بافی در همت آباد آگاه رفسنجان گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار برای قشر معلول و مددجویان باید تلاش کرد. به گفته او با وجود […]

سرپرست بهزیستی کرمان گفت: بیش از ۷۰ کارگاه حمایتی از نوع خودیاری و همیاری درشهرستان‌های استان با کمک خیران راه اندازی شده است.

علیرضا وحیدزاده در مراسم افتتاح کارگاه همیاری قالی بافی در همت آباد آگاه رفسنجان گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار برای قشر معلول و مددجویان باید تلاش کرد.

به گفته او با وجود بیش از ۷۰ کارگاه خودیاری و همیاری در سطح استان کرمان و به کارگیری ۵۰۰ مددجوی بهزیستی، امّا این قشر نیاز‌های دیگری از جمله بیمه و بازار فروش محصولات هم دارند.

وحیدزاده می‌گوید: این مددجویان در این کارگاه‌ها به فعالیت‌هایی مانند قالی بافی، صنایع دستی، تولید و بسته بندی گیاهان دارویی و … مشغول هستند.

وحید زاده می‌گوید: خیران برای این قشر مکان را در اختیار قرار می‌دهند، امّا دستگاه‌های مربوطه باید برای تسهیل گری امور این قشر و رفع نیاز‌های آن‌ها تلاش کنند تا با آرامش خاطر و روحیه پرنشاط به زندگی ادامه دهند.

سرپرست بهزیستی استان کرمان می‌گوید: وقتی یک مددجو برای اشتغال و کسب درآمد از منزل خارج می‌شود باید موانع را از سر راه وی برداشت.

 یک کارگاه قالی بافی که با همکاری اداره بهزیستی، دهیاری و شورای اسلامی همت آبادآگاه و خیّر حاج علی امینیان راه‌اندازی شده، برای ۲۰ نفر از زنان این روستا اشتغالزایی ایجاد کرده است.

فت فتو کرمان کرمان




۵۰۰ مددجوی بهزیستی استان کرمان در کارگاه‌های حمایتی فعالیت دارند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۵۰۰ مددجوی بهزیستی استان کرمان در کارگاه‌های حمایتی فعالیت دارند