۵۰۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در رفسنجان و انار را برعهده دارند

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در دو شهرستان رفسنجان و انار با کمک ۵۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد. دکتر مجید دهقانی ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این انتخابات […]

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در دو شهرستان رفسنجان و انار با کمک ۵۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

دکتر مجید دهقانی ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این انتخابات در حال نزدیک شدن به ایستگاه پایانی است و ۱۱ اسفند شاهد حماسه‌ای از حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

وی افزود: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دو شهرستان رفسنجان و انار از سوم اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده و امیدواریم رقابت سالم و بدون حاشیه‌ای در این ایام شاهد باشیم.

دهقانی بیان کرد: ۲۵۵ شعبه اخذ رأی در دو شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۲۱ شعبه در رفسنجان و ۳۴ شعبه هم در شهرستان انار است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان اضافه کرد: بیش از ۵۰۰۰ نفر شامل نیروهای امنیتی، هیات‌های نظارت و اجرایی و محافظان صندوق‌ها به عنوان عوامل اجرایی در این شهرستان‌ها کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

انتهای پیام




۵۰۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در رفسنجان و انار را برعهده دارند

منبع: ایـسنا
? ۵۰۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در رفسنجان و انار را برعهده دارند