۵۰۰کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز در رودبار جنوب معدوم شد

احسان باقری گفت: در راستای اجرای طرح تشدید بازدید و بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی سطح شهرستان رودبارجنوب ۵۰۰کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و معدوم شد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، احسان باقری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبارجنوب در این رابطه گفت: […]

احسان باقری گفت: در راستای اجرای طرح تشدید بازدید و بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی سطح شهرستان رودبارجنوب ۵۰۰کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، احسان باقری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبارجنوب در این رابطه گفت: بیش از ۵۰۰ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز در این شهرستان جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.
 
باقری با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح تشدید بازدید و بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی سطح شهرستان رودبار توسط کارشناسان بهداشت محیط این شبکه، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز جمع‌آوری و برابر دستور دادستان شهرستان معدوم گردید.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب در حاشیۀ معدوم‌سازی مواد غذایی ضمن ارائۀ توضیحاتی در خصوص اجرای طرح یاد شده،خاطر نشان کرد: شهروندان مواد غذایی را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانۀ بهداشتی و علامت سیب سلامت دقت نمایند.
 
وی اظهار کرد: با توجه به سوء‌استفاده سودجویان در استفاده از رنگ‌ها و افزودنی‌های غیر مجاز و صنعتی در برخی از مواد غذایی و تنقلات، والدین نسبت به خرید مواد غذایی توسط کودکان خود حساسیت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهدۀ هرگونه موارد غیر بهداشتی مراتب را به سامانۀ ۱۹۰ اعلام نمایند.
 
انتهای پیام/پ
 




۵۰۰کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز در رودبار جنوب معدوم شد

منبع:آرمـان
? ۵۰۰کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز در رودبار جنوب معدوم شد