۴ کشته در پی برخورد پژو پارس و ۲۰۶ در محور جیرفت _ راین

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از کشته و زخمی ۵ نفر در برخورد دو دستگاه خودروی پژوپارس و پژو ۲۰۶ در محور جیرفت به راین خبر داد. دکتر محمد صابری در گفت و گو با نذیر کرمان در تشریح این خبر گفت: این واقعه در ساعت ۱۶:۳۷ عصر امروز جمعه (پنجم آبان ماه) به پایگاه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از کشته و زخمی ۵ نفر در برخورد دو دستگاه خودروی پژوپارس و پژو ۲۰۶ در محور جیرفت به راین خبر داد.

دکتر محمد صابری در گفت و گو با نذیر کرمان در تشریح این خبر گفت: این واقعه در ساعت ۱۶:۳۷ عصر امروز جمعه (پنجم آبان ماه) به پایگاه اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

او محل دقیق این حادثه را در محور جیرفت به راین(۲۵ کیلومتری راین) اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان با ابراز تاسف از جان باختن چهار نفر در این حادثه اظهار کرد: متاسفانه در این واقعه دو زن و دو مَرد با حدود سن ۳۰ الی ۵۰ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

او بیان کرد: یک مَرد حدوداً ۴۰ ساله مصدوم شد که بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم فوریت های پزشکی به مرکز درمانی راین و سپس جهت تکمیل درمان به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد که متاسفانه حال عمومی مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام




۴ کشته در پی برخورد پژو پارس و ۲۰۶ در محور جیرفت _ راین

منبع: ایـسنا
? ۴ کشته در پی برخورد پژو پارس و ۲۰۶ در محور جیرفت _ راین