۴ کارگاه تولید اکسیژن در جیرفت پلمب شد

جیرفت – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از پلمب چهار کارگاه‌ تولید اکسیژن در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه ها به دلیل رعایت نکردن آیین نامه های حفاظت و بهداشت کار پلمب شدند. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت، حسین سلامی روز یکشنبه اظهار […]

جیرفت – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از پلمب چهار کارگاه‌ تولید اکسیژن در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه ها به دلیل رعایت نکردن آیین نامه های حفاظت و بهداشت کار پلمب شدند.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری جیرفت، حسین سلامی روز یکشنبه اظهار داشت: پس از گزارش های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان جیرفت مبنی بر  اینکه چند کارگاه تولید اکسیژن در شهرستان، آیین نامه های حفاظت و بهداشت کار را رعایت نمی کنند، دادستانی شهرستان به موضوع ورود کرد. 

وی با بیان اینکه موارد ناایمن و خطرناک ابتدا توسط اداره کار به کارفرمایان ابلاغ شده است اظهار داشت: این کارفرمایان از رفع موارد ناایمن سر باز زدند که در نهایت مطابق با قانون این کارگاه‌ها پلمب شدند. 

دادستان جیرفت گفت: رعایت نکات ایمنی در کارگاه‌های تولیدی به منظور حفظ جان کارگران، خط قرمز دستگاه قضاست و به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.




۴ کارگاه تولید اکسیژن در جیرفت پلمب شد

منبع: ایرنـا
? ۴ کارگاه تولید اکسیژن در جیرفت پلمب شد