۴ پروژه ورزشی در مدارس رفسنجان افتتاح شد

کرمان- ۴ پروژه ورزشی شامل «سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین فوتبال ساحلی» با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت در مدارس رفسنجان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای ساخت هر کدام از زمین‌های چمن در مدارس شهرستان بیش […]

کرمان- ۴ پروژه ورزشی شامل «سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین فوتبال ساحلی» با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت در مدارس رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای ساخت هر کدام از زمین‌های چمن در مدارس شهرستان بیش از شش میلیارد ریال هزینه شده است.

رضا رضایی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها از آذر ماه سال گذشته آغاز شد که هزینه ساخت آنها از محل بودجه طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مشارکت شهرداری و درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان تأمین شده است.

رضایی بیان کرد: زمین چمن مدرسه فاطمه معاون با مساحت یکهزار ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از بهره‌برداری یک باب زمین فوتبال ساحلی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در مدرسه فاطمه معاون خبر داد.

رضا رضایی گفت: زمین چمن مصنوعی اردوگاه دانش آموزی سعید آباد ده شفیع رفسنجان به مساحت یکهزار و ۱۶۰ متر مربع نیز با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش با مشارکت شهرداری رفسنجان به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح یک باب زمین چمن مصنوعی با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در مدرسه شهید ارسلان رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی با مشارکت شهرداری رفسنجان خبر داد.

کد خبر ۵۸۷۲۱۱۳




۴ پروژه ورزشی در مدارس رفسنجان افتتاح شد

منبع: مــهر
? ۴ پروژه ورزشی در مدارس رفسنجان افتتاح شد